niedziela, 21 października 2018

Klasyczny dezodorant Dove

Cześć :)
dziś przedstawiam moją opinię o klasycznym dezodorancie Dove original z kremem nawilżającym


Opis:
Dove Original to antyperspirant w spray'u dla kobiet, które lubią klasyczne zapachy.
Zapewnia on ochronę przed poceniem i nieprzyjemnym zapachem, a jednocześnie delikatnie pielęgnuje skórę i wzmacnia jej barierę lipidową.
Skład:
Butane, Isobutane, Propane, Aluminum Chlorohydrate, Cyclopentasiloxane, PPG-14 Butyl Ether, Parfum, Helianthus Annuus Seed Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Disteradimonium, Octyldodecanol, BHT, Dimethiconol, Propylene Carbonate, PEG-4, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Linalool.
Na stronie Rossmanna zobaczyłam taka fajną infografikę, bardzo mi się spodobała

Dezodorant jest w białym metalowym pojemniczku z granatowymi napisami. Opakowanie jest bardzo poręczne. 
Zapach jest typowy dla Dove, taki sam jak mydełka w kostce, które bardzo lubię. Zapach utrzymuje się cały dzień. Z tym zapachem to jest tak dziwnie, bo jednego dnia dezodorant pachniał bardzo ładnie i subtelnie, a innego po kilku godzinach zaczynał pachnieć tak intensywnie, że aż zaczynał drażnić, a na pewno zakłócał zapach perfum, które używam. A co do skuteczności? Działa bardzo dobrze, pod pachami miałam sucho nawet w upalnie dni (które, jak wiemy, zdarzały się nawet w październiku), mogę ocenić jego trwałość w ciągu jednego dnia, ze względu na codzienną wieczorną kąpiel.
Mogę też stwierdzić, że ten dezodorant nie pobrudził mi moich różnokolorowych ubrań.

Jako, że miałam okazję wypróbować dwa różne rodzaje dezodorantów Dove mogę stwierdzić, że oba spisują się bardzo dobrze, ale od strony zapachowej wybieram wersję Dove Invisibledry o którym pisałam TU

Znacie dezodoranty Dove? jak się spisują u was? a może używacie innych równie dobrych dezodorantów. 

Zapraszam do pozostawiania komentarzy.

13 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś jakiś dezodorant Dove i był całkiem ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mnie wkurza ta konieczność czeka aż dezodorant wyschnie, zanim się ubiorę. Kiedy się ubieram to nie chcę czekać z założeniem bluzki bo się właśnie popsikałam... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię dezodoranty tej firmy:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie nie wrócę do drogeryjnych dezodorantów odkąd zaczęły podrażniać mi skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam dezodorantu Dove. Z tej firmy miałam sztyft, ale był beznadziejny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam, ale obecnie unikam takich gagatków, bo mnie duszą :/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go i bardzo lubię , jak większość kosmetyków z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś, zapach uwielbiam w składzie unikam aluminium, ale oczywiście większość antyperspirantów je posiada w składzie eh :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może wypróbuje taki https://bogusiabloguje.blogspot.com/2018/05/dezodorant-lavera.htmlu mnie bardzo dobrze się sprawdził

      Usuń
  9. Kiedyś używałam,ale to było za czasów szkolnych, czyli lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przerabiałam już chyba każdy "smak" ;) i choć ten nie jest moim ulubieńcem, to go lubię i czasem kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wolę kulkowe rozwiązania, z Dove dawno nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.