niedziela, 28 października 2018

Kalendarz adwentowy

Cześć :)
obserwując różne blogi często widzę kalendarze adwentowe pełne różnych kosmetyków. Bardzo podoba mi się idea takiego kalendarza. Otwieranie codziennie jednego okienka i znajdowanie tam jednego kosmetyku brzmi super. Dziś chciałam pokazać jeden z kalendarzy THE BODY SHOP, którego zawartość bardzo przypadła mi do gustu.
Jest to kalendarz z jelonkiem.


Jego cena na stronie The Body Shop wynosi 349,90 zł

 
Ten niezwykły kalendarz adwentowy wprowadzi Cię w świąteczny nastrój. Dani the Deer poprowadzi Cię przez las, aby znaleźć 25 smakołyków dla urody. Nie chcemy zdradzać wszystkich sekretów, ale spodziewaj się niesamowitych kilku pełnowymiarowych produktów, w tym najwyższej jakości kosmetyków do kąpieli, produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, a także produkty do makijażu. Ale to nie wszystko. Znajdziesz tam również małe, zabawne codzienne zadania, aby pomóc Ci ponownie połączyć się z naturą. Po ukończeniu 25-dniowego wyzwania możesz zmienić opakowanie kalendarza na puzzle, które ukazują najpiękniejsze zwierzęta żyjące w lesie.


Kalendarz zawiera produkty o wartości 590,50 zł:


  1. Żel pod prysznic Mięta pieprzowa Candy Cane 60ml
  2. Masło do ciała Mango 50ml
  3. Balsam do ciała White Musk® 60ml
  4. Pilnik do paznokci Bunny
  5. Żel pod prysznic Truskawka 60ml
  6. Kula do kąpieli Kokos 28g
  7. Delikatny płyn do demakijażu Rumianek 60ml
  8. Kula do kąpieli Zilona Herbata do kąpieli 28g
  9. Krem do rąk Mleko migdałowe i Miód 30ml
  10. Balsam do ciała Różowy Grejpfrut 30ml
  11. Myjka do ciała czerwona
  12. Eyeliner Liquid Black 3ml
  13. Kredka do ust Hot Date 1.1g
  14. Peeling do ciała British Rose 50ml
  15. Born Lippy™ Balsam do ust truskawkowy 10ml
  16. Masło do ciała Mleko Migdałowe i Miód 50ml
  17. Pędzel z grzebieniem do brwi i rzęs
  18. Krem do rąk Shea 30ml
  19. Zalotka
  20. Żel pod prysznic Mango 60ml
  21. Kredka do oczu Black 1.1g
  22. Mgiełka do twarzy 60ml
  23. Matowa pomadka w płynie Tahiti Hibiscus 8ml
  24. Masło do ciała Kokos 200ml
  25. Ręcznik do twarzy Sowa
Co myślicie o jego zawartości?

Na stronie The Body Shop są dostępne jeszcze dwie inne wersje:
Kalendarz z sówką za 229,90 zł, który zawiera produkty o wartości 417,60 zł

oraz kalendarz z liskiem za 499,90 zł, który zawiera produkty o wartości 1.096,30 zł
Co myślicie o tych kalendarzach?
Skusicie się na któryś z nich?
A może macie na oku jakiś inny?
Ja jeszcze ostatecznej decyzji nie podjęłam.
Może pojawią się inne równie ciekawe propozycje.

Zapraszam do pozostawienia komentarzy.

10 komentarzy:

  1. Szkoda że nikt się nie domyśli żeby mi taki kupić w prezencie :D Zawartość rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepieknie sie prezentuje, rowniez chetnie bym sie na niego skusila. Obecnie nie mam jeszcze sprecyzowanych planow co do kalendarzy, ale zapewne cos tam sie pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę coś takiego i jestem oczarowana! Nie miałam pojęcia, że istnieją tego typu kalendarze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są, ale przy tej cienie mnie nie korcą :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa propozycja tylko ta cena 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny ten kalendarz! Nie dość, że pięknie wygląda to jeszcze jaka zawartość.
    Szkoda, że ceny takich kalendarzy odstraszają i zabijają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.