czwartek, 29 lutego 2024

Nowo艣ci kosmetyczne lutego

Cze艣膰 馃榿 co cztery lata mamy dzie艅 taki jak dzi艣, 29 dzie艅 lutego 馃榿. Trzeba tylko pami臋ta膰, 偶eby zapisuj膮c dat臋 si臋 nie pomyli膰.
A co do moich nowo艣ci kosmetycznych, co do moich zakup贸w. Ech, no to tym razem zaszala艂am, bo kusi艂y mnie, kusi艂y (Znajome Kobietki) i wreszcie poleg艂am i kupi艂am s艂awetne serum Lanc么me R脡NERGIE H.C.F. TRIPLE SERUM - SERUM DO TWARZY

Po przetestowaniu STARSKIN 7-Second Morning Mask™ 7-in-1 Miracle Skin Mask Pads wpad艂am w zachwyt i zacz臋艂am poszukiwania w necie tego cudu. Trafi艂am na stron臋 Flaconi, gdzie nie do艣膰, 偶e produkt by艂 w bardzo dobrej cenie to jeszcze mia艂am kod zni偶kowy. 
Bardzo zadowolona by艂am z serum z peptydami Larens, niestety produkt jest do艣膰 drogi, ale w ko艅cu znalaz艂am serum w bardzo dobrej cenie. Robi膮c zakupy dorzuci艂am krem do r膮k i do st贸p, bo chcia艂am zobaczy膰 czy te偶 jest to taki super produkt.
W poszukiwaniu mojego ulubionego szamponu i od偶ywki do w艂os贸w farbowanych Balea, trafi艂am na allegro i opr贸cz wspomnianych kosmetyk贸w do koszyka wpad艂o nowe myd艂o w p艂ynie.
Niestety bardzo trzeba si臋 pilnowa膰, bo Balea w艂a艣nie zmieni艂a zapachy tych kosmetyk贸w, a sprzedawcy na allegro na zdj臋ciach pokazuj膮 produkt z 偶urawin膮, kt贸rego ju偶 nie ma w sprzeda偶y, a chc膮 wysy艂a膰 nowy o zapachu kwiatu peonii czy te偶 piwonii. Ja si臋 niestety tak naci臋艂am i zwr贸cili mi pieni膮dze. Chcia艂am kupi膰 od偶ywk臋 do w艂os贸w, ale nadal u nikogo nie znalaz艂am.

Poza tym kupi艂am dwie maseczki nawil偶aj膮ce do st贸p Scholl
Zrealizowa艂am tez kolejn膮 ulotk臋 z Yves Roche, niestety nie by艂o mojej ulubionej p艂ukanki do w艂os贸w to kupi艂am te偶 produkt dobrze mi znany - p艂yn micelarny, a za 1 gr. otrzyma艂am maseczk臋 nawil偶aj膮c膮 do twarzy.
W Avon ukaza艂y si臋 nowe pomadki.  Nie dawno wesz艂y pomadki matowe, kt贸re mia艂y nawil偶aj膮cy 艣rodek, ale ja si臋 na nie nie skusi艂am. Natomiast skusi艂am si臋 na te 
Odwiedzi艂am te偶, po raz pierwszy drogeri臋 LUSH w Wawie i kupi艂am peeling do ust SWEET TALK - malinowe orze藕wienie. Mia艂am ju偶 jeden peeling, kt贸ry skrad艂 moje serce, o zapachu gumy balonowej, mo偶ecie przeczyta膰 o nim TU
Ju偶 w ostatniej chwili wst膮pi艂am do ACTION (a nie mam tego sklepu jako艣 ani blisko domu, ani po drodze) i kupi艂am kilka maseczek w p艂achcie 馃槏. Przepraszam za jako艣 zdj臋cia, ale robione do艣膰 p贸藕nym wieczorem.
A to jeszcze ostatni zakup w Rossmann 馃榿. Sami powiedzcie, ze przeurocze opakowania, a s膮 to kremy do r膮k dla dzieci.
I jeszcze jeden zakup, ale nie kosmetyczny. Przechodz膮c obok stoiska byDziubeka wpad艂y mi w oko kolczyki, ale nie kupi艂am ich stacjonarnie, tylko poprzez stron臋 i tam ju偶 wpad艂y mi w oko drugie kolczyki 馃榿. Wi臋c mam dwie pary nowych, pi臋knych , kolorowych kolczyk贸w 馃槏.
I to ju偶 wszystkie moje nowo艣ci 馃榿. Co s膮dzicie o tych wszystkich produktach?

3 komentarze:

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.