czwartek, 8 lutego 2024

Szampon i odżywka JOHN FRIEDA

Cześć 😁 jeśli chodzi o produkty do pielęgnacji włosów to tak jakoś rzadko je zmieniam. Ale w kalendarzy adwentowym od Flaconi miałam John Frieda Frizz Ease Miracle Repair Szampon i odżywka do włosów

John Frieda Frizz Ease Miracle Repair Szampon

Opis ze strony johnfrieda.pl - Suche, zniszczone i puszące się włosy, które wymagają odbudowy? Szampon Miraculous Recovery odżywia włosy i zapewnia im zdrowy wygląd. Jest wzbogacony w technologię Anti-Damage i odżywcze olejki, dzięki którym widocznie redukuje uszkodzenia oraz puszenie się włosów.
– Naprawia zniszczenia włosów i eliminuje puszenie się
– Technologia Anti-Damage
– Odpowiedni od każdego rodzaju włosów
– Bezpieczny dla włosów farbowanych
Skład (INCI): Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycol Distearate, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Erythritol, Parfum, Glyceryl Oleate, Cocamide MEA, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Chloride, Benzyl Alcohol, Disodium EDTA, Laureth-23, Malic Acid, Laureth-4, Glycine, Argania Spinosa Kernel Oil, Cocos Nucifera Oil, Moringa Oleifera Seed Oil, PPG-9, Sodium Hydroxide, Tocopherol, Sodium Benzoate, Diazolidinyl Urea, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Iodopropynyl Butylcarbamate, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool
Plastikowa tubka w kolorze fioletowym o pojemności 50 ml mieściła w sobie białoperłowy szampon i wystarczyła mi na kilka użyć.
Szampon o kremowej konsystencji i dość przyjemnego, kwiatowego zapachu bardzo dobrze rozprowadzał się na włosach i dobrze pienił, ale bez problemu spłukiwał z włosów.
Po pierwszym użyciu byłam na nie, bo jakoś włosy miałam oklapnięte i słabo się pienił, ale dałam mu drugą szansę i może nie było fajerwerków, ale było OK.
Generalnie produkt poprawny, bo moje włosy były dobrze umyte i nie obciążone. Ale zachwytu nie było, więc nie planuje go kupować.

John Frieda Frizz Ease Miracle Repair odżywka do włosów

Opis ze strony johnfrieda.pl - Suche, zniszczone i puszące się włosy, które wymagają odbudowy? Odżywka Miraculous Recovery odżywia włosy i zapewnia im zdrowy wygląd. Wzbogacona w technologię Anti-Damage natychmiastowo odbudowuje wlosy i chroni je przed zniszczeniami. Odżywka Miraculous Recovery dzięki swojej silnie odżywczej formule widocznie odbudowuje włosy i redukuje puszenie się.
– Odbudowuje suche, zniszczone włosy
– Wzbogacona w technologię Anti-Damage i odżywcze olejki
– Odpowiednia dla każdego rodzaju włosów

Skład (INCI): Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Erythritol, Dimethicone, Behentrimonium Chloride, Dipropylene Glycol, Dicetyldimonium Chloride, Bis-Hydroxy/Methoxy Amodimethicone, Parfum, Behenyl Alcohol, Propylene Glycol, PEG-14M, Disodium EDTA, Glycine, Argania Spinosa Kernel Oil, Cocos Nucifera Oil, Moringa Oleifera Seed Oil, BHT, Tocopherol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool
Podobnie jak szampon, opakowanie tej odżywki to plastikowa tubka w kolorze fioletowym, która mieściła w sobie 50 ml perłowo-białej, kremowej odżywki. Jej zapach jest, a właściwie była bardzo delikatny i kwiatowy.
Odżywka bardzo dobrze rozprowadzała się na włosach, a potem dobrze spłukiwała. Moje włosy bardzo dobrze się rozczesywały, a co dla mnie bardzo ważne nie były obciążone.
Dla mnie ta odżywka to produkt poprawny, zachwytów nie było, bo nie zauważyłam, żadnych spektakularnych efektów.

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.