poniedziałek, 12 lutego 2024

Żelowe płatki pod oczy hit czy kit?

Cześć 😁 produkt, który dziś Wam przedstawiam trafił do mnie przez totalną pomyłkę. BEAUTY JAR COOL EYES Żelowe płatki pod oczy - kupując myślałam, że są to hydrożelowe płatki pod oczy, niestety jest to maseczka w formie żelu. 
Opis z internetu - Płynne płatki na oczy z zieloną kawą, ekstraktem z ogórka i ekstraktem z dzikiej róży. 
Opis ze strony puder i krem - redukujące sińce worki opuchnięcia, usuwa oznaki zmęczenia, uelastycznia, zmiękcza, wygładza, zmniejsza obrzęki, odżywcze, redukuje cienie i obrzęki.
Preparat ma formę hydrożelowych plasterków, które są łatwe w aplikacji. Po nałożeniu zapewniają przyjemny chłód. Specyfik łagodzi obrzęki i zmniejsza skurcze mięśni, ograniczając nadwyrężanie naskórka. Formuła została wzbogacona w ekstrakt z acmelli, ogórka i dzikiej róży, które stanowią źródło witamin i wilgoci. Dostarczają również kompleks substancji odżywczych. Regulują mikrokrążenie, redukując opuchliznę. Środek niweluje cienie, worki i przebarwienia. Przywraca prawidłowe napięcie, aksamitną gładkość i miękkość.


Jak stosować? Przechowuj żel w lodówce lub włóż go do zamrażarki na 10 minut przed użyciem. Nakładaj pod oczy i trzymaj przez 10 minut. Usuń pozostały żel za pomocą wacika.
Składniki: Aqua, Glycerin, Caesalpinia Spinosa Gum, Olive Oil Glycereth-8-Esters, Acmella Oleracea Extract, Coffea Arabica Seed Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Rosa Canina (Wild Rose) Fruit Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Oil, Menthol, Urea, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Alcohol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Hydroxide, Limonene.
Kupując ten produkt naprawdę zostałam zmylona opisem, a może źle zinterpretowałam nazwę? bo może chciałam przeczytać to co chciałam kupić? A wiadomo, że chciałam kupić płatki hydrożelowe, które uwielbiam. Pierwszy sygnał, ze coś jest nie tak to było jak otworzyłam opakowanie i zobaczyłam dość mały słoiczek. Ale jeszcze myślałam, że są to jakieś małe płatki.
Niestety po odkręceniu poczułam rozczarowanie, ale że jak to, że nie są to płatki???? 😱😭
No nie, nie są to płatki, a żel. Trudno postanowiłam jednak go wypróbować, bo jednak otwartego produktu nie zwrócę (a kupiony był na allegro).
Dość rzadki żel, dobrze się rozprowadza pod okiem. Po naniesieniu na skórę nie spływa, czyli chyba dałam odpowiednią ilość produktu. Odczekałam 10 minut i żel starłam wacikiem, zgodnie z zaleceniami. Wszelkie maseczki pod oczy trzymam w lodówce, więc zawsze mam zagwarantowany efekt chłodzenia 😁.
Po zmyciu maseczki miałam skórę nawilżoną, opuchnięcia zmalały, czyli maseczka spisuje się prawidłowo. Ale niestety jestem zawiedziona jej aplikacją i na pewno jej nie kupię ponownie.
Także nie jest to produkt kit, ale do hitu mu dużo brakuje.
Ci sądzicie o takiej żelowej maseczce pod oczy?

2 komentarze:

  1. Zdecydowanie wolę sprawdzone płatki :) Skład tego żelu też mi nie odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa tego żelu, jak by się sprawdził, chociaż bardzo lubię płatki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.