piątek, 23 lutego 2024

Maska w płachcie z ryżem nawilżająco-rozświetlająca

Dobry wieczór 😁 w ostatni piątek lutego. Teb czas zdecydowanie za szybko biegnie. A skoro mamy piątek to jest recenzja maseczki, dziś to Orjena Maseczka w płachcie nawilżająco-rozświetlająca
Opis ze strony rossman.pl – Maska w płachcie ORJENAdoskonale dopasowuje się do twarzy, zapewniając skórze komfortowe stosowanie. Zawiera ekstrakt z ryżu, który przywraca skórze blask i sprawia, że staje się doskonale oczyszczona i wygładzona.
Sposób użycia:
1. Oczyść i stonizuj skórę.
2. Otwórz opakowanie i nałóż maskę na twarz, omijając okolice oczu i ust.
3. Po 15-20 minutach ostrożnie usuń maskę z twarzy.
4. Wykonuj delikatny masaż palcami w celu wchłonięcia się pozostałości esencji w skórę.
Skład (INCI):Water, Methylpropanediol, Glycereth-26, Butylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Oryza Sativa (Rice) Extract, Betaine, Xanthan Gum, Allantoin, Carbomer, Ethylhexylglycerin, Polysorbate 20, Triethanolamine, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Fragrance.
W aluminiowej saszetce była cienka, biała, bawełniana maseczka, bardzo dobrze nasączona i miała kształt i wycięcia w sam raz do kształtu mojej twarzy. Po nałożeniu na twarz nic z niej nie ściekało, ani nie skapywało. Maseczkę trzymała zalecany czas, 20 minut, a po jej zdjęciu resztki serum wklepała w skórę.
Wszystko szybko się wchłonęło, i skóra się nie kleiła, za to została bardzo dobrze nawilżona.
Jestem bardzo zadowolona z tych maseczek, bo działają.
Znacie maseczki Orjena?

9 komentarzy:

  1. Ja pierwszy raz widzę markę, choć gdybym miała okazję, spróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory tylko słyszałam o tych maseczkach. Widzę, że warto to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami zdarza mi się używać masek w płachcie, ale chyba jednak wolę te tradycyjne, o kremowej lub żelowej konsystencji.

    OdpowiedzUsuń
  5. To świetnie, że tak dobrze dopasowuje się do twarzy i nie klei skóry po użyciu. Z pewnością sprawdzę tę maskę, inspirując się Twoją pozytywną opinią!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, że nigdy nie miałam maski z ryżem, ale jako wielka fanka maseczek w płachcie, z chęcią ją kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o takiej masce. Z chęcią jak wypróbuję, bo jestem nią zaintrygowana. Angela

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.