poniedziałek, 5 lutego 2024

Mgiełka do twarzy, która łagodzi skórę i utrwala makijaż

Cześć 😁 ostatnio polubiłam (aż dziwne, bo nigdy mnie takie produkty nie pociągały) i zużyłam MAC Prep+Prime Fix+ Fixing Spray - Lekka wodna mgiełka, która łagodnie koi i odświeża skórę i utrwala na niej makijaż.
Pełny opis z internetu - Lekka mgiełka wodna nasycona witaminami i minerałami oraz mieszanką zielonej herbaty, rumianku i ogórka, łagodnie koi i odświeża skórę. Błyskawiczny zastrzyk nawilżenia oferuje skórze lekki połysk, odświeżając i utrwalając makijaż. Ta prawdziwa gwiazda wśród mgiełek może być stosowana na niezliczoną ilość sposobów: do poprawienia makijażu, nawilżenia lub ukojenia zmęczonej skóry. Uroczy akcent zawdzięczamy romantycznemu zapachowi róży, kojącej lawendzie lub kremowemu kokosowi.
Główne atuty i korzyści:
  • Koi i odświeża skórę
  • Nawilża
  • Utrwala i poprawia jakość makijażu przez cały dzień Formuła przetestowana dermatologicznie
  • Przetestowana okulistycznie
  • Nie wywołuje trądziku

Skład (INCI): Ingredients: Water\Aqua\Eau, Glycerin, Butylene Glycol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Caffeine, Panthenol, Arginine, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Ppg-26-Buteth-26, Fragrance (Parfum), Disodium Edta, Phenoxyethanol <ILN33369>
Buteleczka ze spryskiwaczem jest przezroczysta, ale dzięki temu widzę ile mi jeszcze pozostało mgiełki do zużycia.
Mgiełka jest to wodny roztwór i nie ma koloru, a jej zapach jest delikatny i bardzo przyjemny.
Nie jestem fanką mgiełek, ani innych wód do spryskiwania twarzy. Ale musze przyznać, że ten fix zużyłam z dużą przyjemnością. W obecnej chwili, kiedy w pomieszczeniach mamy ogrzewanie i powietrze jest suche to każdy sposób na nawilżenie moje skóry jest dobry i ten spray fajnie nawilżał skórę.
Czy przedłuża trwałość makijażu? nie wiem, bo ja się bardzo mało maluję. Mój makijaż ogranicza się do tuszu i szminki.
Bardzo się cieszą, że mogłam wypróbować taki fajny kosmetyk.

5 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.