piątek, 2 lutego 2024

Nawilżająco-ujędrniająca maska w płachcie

Dobry wieczór 😁 tym razem zaczynam mój siedmiopak maseczek ORJENA, które kupiłam w Biedronce. Jako pierwsza Orjena Naturalna, odmładzająca maska w płachcie

Opis ze strony hebe.pl – Maska w płachcie ORJENA Collagen zawiera, który poprawia elastyczność skóry, wygładza ją i niweluje oznaki starzenia. Maska doskonale dopasowuje się do twarzy, zapewniając skórze komfortowe stosowanie.
Sposób użycia: 
1. Oczyść i stonizuj skórę. 
2. Otwórz opakowanie i nałóż maskę na twarz, omijając okolice oczu i ust. 
3. Po 15-20 minutach ostrożnie usuń maskę z twarzy. 
4. Wykonuj delikatny masaż palcami w celu wchłonięcia się pozostałości esencji w skórę.
Skład (INCI): Water, Methylpropanediol, Glycereth-26, Butylene Glycol, Polysorbate 20, Betaine, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Carbomer, Triethanolamine, Allantoin, Ethylhexylglycerin, Hydrolyzed Collagen, Disodium EDTA, Fragrance, 1,2-Hexanediol.
Opakowanie w kolorze ciemnoniebieskim, a na nim w sumie wszelkie niezbędne informacje. Wewnątrz aluminiowej saszetki była cieniutka, biała maseczka, która była bardzo dobrze nawilżona, a po nałożeniu na twarz nic z niej nie kapało, ani nie ściekało. Maseczka była bardzo dobrze dopasowana do kształtu mojej twarzy, zarówno rozmiarem, jak i wycięciami otworów. Po zalecanym czasie, 20 minut maseczkę zdjęłam, a resztki serum wklepałam w skórę. Skóra nic, a nic się nie kleiła i nie była tłusta. Wszystko ładnie się wchłonęło. Moja skóra odczuła wyraźne nawilżenie, które utrzymywało się dłużej(bo maseczkę zastosowałam rano), wieczorem nadal wiedziałam, że mam dobrze nawilżona skórę.
Bardzo podoba mi się efekt tej maseczki i chetnie kupię ją ponownie.

4 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.