czwartek, 9 listopada 2023

Tonik z kwasem glikolowym i serum z retinolem

Cze艣膰 馃榿 a dzi艣 moja opinia ju偶 o ostatnich dw贸ch produktach L'Oreal, kt贸re otrzyma艂am do test贸w w ramach rutyny piel臋gnacyjnej #Skincycling od portalu wizaz.pl

Tym razem jest to tonik Revitalift z 5% kwasem glikolowym oraz Serum Revitalift Laser Pure retinol na noc z 0,2% czystego retinolu

REVITALIFT 5% GLYCOLIC ACID PEELING TONER Z艁USZCZAJ膭CY TONIK Z KWASEM GLIKOLOWYM

Opis ze strony Rossmann.pl - Tonik peelinguj膮cy z kwasem glikolowym i ekstraktem z arbuza. Wyg艂adza i roz艣wietla. Do codziennego stosowania, odpowiedni tak偶e dla sk贸ry wra偶liwej.
Kluczowe sk艂adniki:
- 5% kwas glikolowy - z艂uszcza martwe kom贸rki nask贸rka, wyr贸wnuje koloryt sk贸ry i reguluje wydzielanie sebum
- Ekstrakt z arbuza – nawil偶a, zmi臋kcza i dzia艂a antyoksydacyjnie
- Sok z aloesu – nawil偶a
Sk艂ad (INCI): AQUA / WATER, GLYCOLIC ACID, HYDROXYETHYLPIPERAZINE ETHANE SULFONIC ACID, GLYCERIN, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, PENTYLENE GLYCOL, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, CITRULLUS LANATUS FRUIT EXTRACT / WATERMELON FRUIT EXTRACT, ASCORBYL GLUCOSIDE, PANTHENOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PPG-26-BUTETH-26, TOCOPHEROL, BIS-PEG-18 METHYL ETHER DIMETHYL SILANE, LINALOOL, CI 14700 / RED 4, CI 19140 / YELLOW 5, POTASSIUM SORBATE, SALICYLIC ACID, SODIUM BENZOATE, PARFUM/FRAGRANCE. (F.I.L. Z283669/1).
Pi臋kna, plastikowa buteleczka w kolorze jasnoczerwonym fajnie prezentuje si臋 na mojej p贸艂ce z kosmetykami.
Pod srebrn膮 zakr臋tka, jak wida膰 na zdj臋ciu, jest nak艂adka, kt贸ra ogranicza mo偶liwo艣膰 wylania za du偶ej ilo艣ci toniku jendnorazowo.
Tonik jest jasnoczerwony, wida膰 to po nalaniu go na wacik kosmetyczny. Ma bardzo przyjemny i delikatny zapach.
Ze wzgl臋du na moj膮 bardzo wra偶liw膮 sk贸r臋, tonik najpierw stosowa艂am dwa razy w tygodniu, natomiast po trzech tygodniach zacz臋艂am stosowa膰 go co drugi dzie艅.
Moja sk贸ra bardzo dobrze zareagowa艂a na ten tonik, mimo, 偶e jest to produkt z艂uszczaj膮cy, nie zauwa偶y艂am, 偶eby moja sk贸ra ulega艂a 艂uszczeniu. Ale co wa偶nie nie podra偶ni艂 mnie, ani nie uczuli艂.
Moja sk贸ra zosta艂 pi臋knie roz艣wietlona i wyg艂adzona. Wida膰, 偶e jest w du偶o lepszej kondycji.

L'OR脡AL REVITALIFT LASER PURE RETINOL SERUM NA NOC Z CZYSTYM RETINOLEM

Opis ze strony Rossmann.pl - Po 40. roku 偶ycia procesy regeneracji kom贸rkowej ulegaj膮 spowolnieniu, co przyczynia si臋 do powstawania zmarszczek oraz pojawienia si臋 problemu niejednolitej struktury sk贸ry. Serum na noc Revitalift Laser Pure Retinol powsta艂o w oparciu o zastosowanie czystego retinolu - najsilniejszej pochodnej witaminy A, b臋d膮cej jednym z najcz臋艣ciej zalecanych sk艂adnik贸w dermatologicznych do skutecznej walki z oznakami starzenia, takimi jak niejednolita struktura sk贸ry czy g艂臋bokie zmarszczki.
Dzi臋ki niezwykle silnej aktywno艣ci biologicznej, stymuluje regeneracj臋 kom贸rek w g艂臋bokich warstwach nask贸rka, sprawiaj膮c, 偶e sk贸ra staje si臋 zag臋szczona i pogrubiona, co zapewnia wyra藕ny efekt odm艂odzenia. Co wi臋cej, serum optymalizuje wch艂anianie si臋 czystego retinolu przez sk贸r臋, a jego formu艂a zosta艂a wzbogacona kwasem hialuronowym i olejkami naturalnego pochodzenia, aby zapewni膰 odpowiedni komfort stosowania. 
Sk艂ad (INCI):  Aqua / Water, Glycerin, Alcohol Denat., Isononyl Isononanoate, Pentylene Glycol, Dicaprylyl Ether, Glycine Soja Oil / Soybean Oil, Propylene Glycol, Peg-6 Caprylic/Capric Glycerides, Citric Acid, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Sodium Hyaluronate, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Retinol, Dicaprylyl Carbonate, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Butylene Glycol, Caprylyl Glycol, Glyceryl Isostearate, Ppg-6-Decyltetradeceth-30, Tocopherol, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Citronellol, Isoeugenol, Limonene, Linalool, Phenoxyethanol, Parfum / Fragrance (F.I.L. B264237/1).
PRZYGOTOWANIE I STOSOWANIE
Na艂贸偶 3-4 krople na czyst膮, such膮 sk贸r臋 wieczorem, przed kremem nawil偶aj膮cym. Nast臋pnego dnia zastosuj krem z filtrem minimum SPF 20. TYDZIE艃 1: Stosuj wieczorem 2 razy w tygodniu. TYDZIE艃 2: Stosuj wieczorem co drugi dzie艅. TYDZIE艃 3: Stosuj wieczorem codziennie, wed艂ug tolerancji swojej sk贸ry. Sk贸ra mo偶e potrzebowa膰 czasu, aby przyzwyczai膰 si臋 do tak silnego sk艂adnika, dlatego wa偶ne jest stopniowe zwi臋kszanie cz臋stotliwo艣ci aplikacji.
OSTRZE呕ENIA DOTYCZ膭CE BEZPIECZE艃STWA
Podczas stosowania retinolu normalne jest pocz膮tkowe zaczerwienienie, mrowienie lub sucho艣膰 sk贸ry. Je艣li wyst膮pi膮 takie objawy, przerwij stosowanie na kilka dni, a p贸藕niej stosuj rzadziej. W przypadku ostrego, utrzymuj膮cego si臋 podra偶nienia, przerwij stosowanie i skontaktuj si臋 z lekarzem. Unikaj ekspozycji na s艂o艅ce. Unikaj kontaktu z oczami i ustami; w przypadku kontaktu obficie przemyj je wod膮. Nie stosuj 艂膮cznie z innymi produktami zawieraj膮cymi retinol.
Kartonikowe opakowanie jest bardzo dobrze opisane, mamy na nim wszystkie niezb臋dne informacje o produkcie i o zastosowaniu.
Jak zobaczy艂am opakowanie to od razu wpad艂am w zachwyt. Szklana buteleczka jest w kolorze granatowym, z pipetk膮 na srebrnej nakr臋tce, skrad艂a moje serce.
Serum jest koloru bia艂ego, do艣膰 g臋stej konsystencji, ale jednocze艣nie bardzo lekkiej i ma bardzo przyjemny kwiatowy, delikatny zapach.
Ze wzgl臋du na moj膮 bardzo wra偶liw膮 sk贸r臋, serum stosowa艂am dwa razy w tygodniu, natomiast po trzech tygodniach zacz臋艂am stosowa膰 go co drugi dzie艅 (podobnie jak tonik).
Moja wra偶liwa i delikatna cera bardzo dobrze zareagowa艂a na ten produkt. Sk贸ra mnie nie piek艂a, nie by艂a podra偶niona, serum r贸wnie偶 mnie nie uczuli艂o. Po jego zastosowaniu zauwa偶y艂am, 偶e sk贸ra pi臋knie zosta艂a uj臋drniona, wyg艂adzona, jest bardziej elastyczna. Zauwa偶alnie poprawi艂o si臋 napi臋cie sk贸ry. Moje zmarszczki i bruzdy ulegaj膮 sp艂yceniu. 
Bardzo ba艂am si臋 stosowa膰 produkt z retinolem, bo moje dotychczasowe pr贸by ka偶dorazowo ko艅czy艂y si臋 fiaskiem, tym razem uda艂o si臋 wprowadzi膰 retinol do mojej piel臋gnacji, z czego jestem bardzo zadowolona.

Bardzo istotna informacj膮 jest te偶 to, 偶e na wierzch, na noc, na koniec tej rutyny nak艂ada艂am krem z ceramidami od Bielenda Professional, gdy偶 po na艂o偶eniu kremu z kwasem hialuronowym od L'Oreal bardzo szczypa艂a mnie sk贸ra, o czym pisa艂am TU.

W ramach wsp贸艂pracy jedynym moim obowi膮zkiem by艂o wystawienie opinii na portalu wizaz.plRecenzja na blogu jest tylko i wy艂膮cznie moj膮 inicjatyw膮.

2 komentarze:

  1. wszystkie te produkty przetestowa艂am i jestem z nich mega zadowolona

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.