środa, 15 listopada 2023

Nawilżająca maseczka w płachcie z ekstraktem z granatu

Cześć 😁 naprawdę przyspieszyłam ze zużywaniem moich kosmetyków 😂 co widać tu na blogu. Szczególnie postanowiłam zużyć wszystkie maseczki i zrobić miejsce na nowe zapasy 😂. Także dziś recenzja maseczki BOMBS AWAY! with pomegranate extract - moisturizing sheet mask
Opis z opakowania maseczki - Maseczka na twarz. Z wyciągiem z granatu. Działa nawilżająco. Sprawia, że skóra staje się gładka i napięta.
Sposób użycia:
Skład (INCI):
Piękne, kolorowe opakowanie mieściło w swym wnętrzu cieniutką, białą maseczkę, która była bardzo dobrze nasączona, w dodatku bardzo ładnie, owocowo pachniała i to przez cały czas jak miałam ją na twarzy. Maseczkę po nałożeniu trzymałam, zgodnie z zaleceniami, 30 minut. Płachta jest świetnie dopasowana do kształtu mojej twarzy i wszystkie otwory są w dobrym miejscu i odpowiedniej wielkości. Po zdjęciu maseczki resztki serum wklepałam w skórę, po wyschnięciu skóra była fajnie nawilżona i nie kleiła się.
Bardzo spodobała mi się ta maseczka, do gustu przypadł mi też jej zapach i chętnie kupię ją ponownie. A wy dajcie znać czy ja znacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.