wtorek, 28 listopada 2023

Oczyszczająca pianka do mycia twarzy

Cześć 😁 bohater dzisiejszej recenzji jest prezentem od Przyjaciółki Turkusoowej 😘. Ona ma to szczęście, że drogeria dm jest stacjonarnie i od czasu do czasu wpada tam na zakupy. Ja ostatnio zużyłam Balea Pianka oczyszczająca, delikatna.
Opis ze strony deorgerii dm.pl - Delikatna pianka do mycia twarzy marki Balea skutecznie oczyszcza skórę i usuwa pozostałości makijażu, pozostawiając ją miękką i delikatną. Pianka posiada kremową konsystencję oraz odżywczą formułę Hydro-Komplex z aloesem, która intensywnie nawilża skórę, a ponadto sprawia, że skóra cera jest orzeźwiona i wygląda na bardziej rozbudzoną i świeżą. Formuła pielęgnacyjna pianki jest całkowicie pozbawiona mikroplastiku i polimerów syntetycznych rozpuszczalnych w wodzie, dzięki czemu jest szczególnie łagodna dla skóry. Dla delikatnej i skutecznej pielęgnacji twarzy.

  • Delikatna pianka oczyszczająca do twarzy
  • Z aloesem i formułą Hydro-Komplex
  • O właściwościach nawilżających
  • Pozostawia skórę miękką i delikatną
  • Bez mikroplastiku
Skład (INCI): AQUA, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, GLYCERIN, DECYL GLUCOSIDE, SODIUM LAUROYL GLUTAMATE, COCAMIDOPROPYL HYDROXYSULTAINE, CITRIC ACID, SODIUM CHLORIDE, PANTHENOL, PROPYLENE GLYCOL, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, PARFUM, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, TOCOPHEROL, SODIUM BENZOATE, ALPHA ISOMETHYL IONONE.
Opakowanie to przezroczysta butelka w kolorze błękitnym i do tego pompka wykonana z białego plastiku, która sprawnie działała przez cały czas używania produktu. 
Pompka pięknie spieniała produkt i otrzymywaliśmy super fajną, białą piankę do mycia.
Ja zazwyczaj dawałam 3-4 pompki na jedno mycie twarzy. Może i za dużo, wystarczyły by 3, no ale ja tak lubię. Pianka jest świetna, po roztarciu na dłoniach robiła się taka kremowa. W dodatku bardzo fajnie, tak świeżo, pachnie. Pianka bardzo dobrze poradziła sobie ze zmywaniem wszelkich nieczystości. Nie stosowałam jej do samoistnego zmywania tuszu, także nie wiem czy by sobie poradziła. Bardzo podoba mi się to, że można nią zmywać całą twarz, łącznie z oczami. Pianka nie uczula, nie podrażnia skóry i oczu, nie wysusza skóry. Bardzo fajnie zmywa skórę i ładnie spłukuje się.
Bardzo podoba mi się ten produkt i może kiedyś do niego wrócę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.