środa, 8 listopada 2023

Maseczka w płachcie z witaminą C.

Cześć 😁 ostatnio miałam przyjemność zastosować maseczkę w płachcie CU LATER! with vitamin V - Refreshing Sheet Mask
Opis maseczki z opakowania - Maseczka na twarz. Z witaminą C. Sprawia, że skóra staje się nawilżona, rozświetlona i wygląd na pobudzoną.
Sposób użycia:
Skład (INCI):
W tym pięknym żółto-pomarańczowym opakowaniu znajdowała się bardzo cieniutka maseczka, w białym kolorze. W opakowaniu maseczka pachniała pomarańczami 😍 po nałożeniu na skórę już tego zapachu nie czułam, a trochę szkoda, bo naprawdę był ładny. Maseczkę trzymałam zalecane 30 minut 😍. Po jej zdjęciu resztki serum wklepałam, a jak już wszystko się wchłonęło to moja skóra pozostała pięknie nawilżona, rozświetlona i nie kleiła się.
Ta maseczka bardzo mi się spodobała i bardzo chętnie kupię ją ponownie.

3 komentarze:

  1. Ostatnio mam spore zaległości w maseczkowaniu. O tej słyszę po raz pierwszy, ale muszę przyznać, że mnie zaintrygowała i chyba ją wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym jej wypróbowała wygląda kusząco, chociaż też żałuje, że zapach pomarańczy nie utrzymuje sie dłużej :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.