środa, 29 listopada 2023

Kwiatowy żel pod prysznic

Cześć 😁 dzisiejszy bohater moje recenzji pochodzi z paczki, która wygrałam w Teśki 😁 Mowa o żelu pod prysznic Balea Verwöhndusche Golden Light

Opis produktu ze strony drogerii dm.de - Rozpieszczający prysznic Balea Golden Light z ekstraktem z kwiatów Tiaré delikatnie oczyszcza i odżywia skórę. Formuła pielęgnacyjna szanuje naturalną równowagę skóry, a letni, kwiatowy zapach rozpieszcza zmysły niczym złoty zachód słońca. 
Podoba mi się to - Ciesz się ciepłem złocistych promieni słońca i zanurz się w magicznej atmosferze lata. Wpuść słońce do swojego serca i nigdy nie zapomnij, że jesteś wyjątkowo piękna, jak zachód słońca.
Skład (INCI): AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERIN, GARDENIA TAITENSIS FLOWER EXTRACT, TOCOPHEROL, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, SODIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, SORBIC ACID, PARFUM, BENZYL ALCOHOL, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, MALTODEXTRIN, CARAMEL
Ten żel ma przezroczyste opakowanie, już kiedyś miałam tak i żel Balea. Jest ono plastikowe i ma piękną lilowa nakrętkę zamykana na zatrzask.
Żel koloru jasnej herbatki, ma bardzo dobra konsystencję i mega piękny, kwiatowy zapach.
Żel pięknie się pieni, bardzo fajnie oczyszcza skórę i cudownie pachnie. Zapach pozostaje na skórze po kąpieli. 
Co dla mnie jest ważna? że żel nie wysusza skóry, nie podrażnia i nie uczula. A jego ładny zapach to jest wartość dodana 😁, bo bardzo uprzyjemnia kąpiel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.