niedziela, 13 sierpnia 2023

Świetnie nawilżający, lekki krem pod oczy

Cześć 😁 jak Wam mija długi weekend? Mam nadzieję, że znajdziecie chwilkę czasu, żeby przeczytać moją opinię o SUPREMELAB Hydro-krem pod oczy z Kwasem Hialuronowym - Bielenda Professional
Opis ze strony Bielenda Professional - Hydro-krem to niezwykle lekki, nieobciążający kosmetyk przeznaczony do pielęgnacji okolic oczu. Ma kremowo-żelową konsystencję. Silnie nawilża skórę oraz poprawia wygląd tego obszaru. Zawiera składniki pobudzające i silnie nawadniające, które sprawiają, że ma doskonałe właściwości rewitalizujące i pielęgnacyjne.

Składniki aktywne:

ULTRA-NISKOCZĄSTECZKOWY KWAS HIALURONOWY silnie nawilża, poprawia elastyczność, sprężystość.

FERMENTED ESSENCE wspiera regenerację, nawilża, rewitalizuje, poprawia wygląd skóry.

TWAINMOIST® silnie i efektywnie nawilża, rewitalizuje.

EKSTRAKT Z ALG CZERWONYCH I KOFEINA redukują oznaki zmęczenia.

MINERAŁY MORSKIE nawilżają, odżywiają.

CICA (Wąkrotka azjatycka) silnie regeneruje, nawilża, działa łagodząco, kojąco i restrukturyzująco.

Skład (INCI): Aqua (Water), Propanediol, Squalane, Trehalose, Dimethicone, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Cetearyl Olivate, Caffeine, Glycerin, Hyaluronic Acid, Saccharomyces Ferment Filtrate, Saccharomyces/Rice Ferment Filtrate, Centella Asiatica Extract, Maris Sal, Jania Rubens Extract, Arginine PCA, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Biosaccharide Gum-1 Sorbitan Olivate, cSorbitan Isostearate, Sodium Carrageenan, Dimethicone Crosspolymer, Polysorbate 60, Pentylene Glycol, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.
W niebiesko-białym kartoniku, na którym były wszystkie niezbędne informacje, znajdowało się plastikowe opakowanie zakończone pompką. 
Opakowanie bardzo wygodne i higieniczne 
Krem koloru białego był bezzapachowy i miał bardzo fajną, lekką konsystencję.
Po nałożeniu na skórę wokół oczu bardzo dobrze się rozprowadzał i pięknie wchłaniał w skórę. Nakładałam go zarówno na górne powieki jak i pod oczy. Moja skóra go pokochała, zawsze była super nawilżona i zauważyłam, że rzadziej miałam opuchnięte oczy, a to u mnie jest bardzo istotne. Zauważyłam też lepsze ujędrnienie skóry wokół oczu.
Po nałożeniu tego kremu skóra się nie kleiła, ani nie była tłusta. Krem mnie nie uczulił, nie podrażnił, ani nie mglił mi oczu.

Rewelacyjny krem, który kupię ponownie, a Wam mogę go spokojnie polecić.

2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem jak ten krem działałby na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma interesujące składniki (skwalan, trehaloza), więc muszę się za nim rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.