środa, 2 sierpnia 2023

Płatki pod oczy z olejem kokosowym i kolagenem

Cześć 😁 dziś moja opinia o ISANA hydrożelowych płatkach pod oczy - pobudzająca pielęgnacja z olejem kokosowym i kolagenem
O tych płatkach nie znalazłam żadnych informacji w internecie, ani na stronie Rossmann. To co jest na opakowaniu - Hydrożelowe płatki pod oczy ISANA z kombinacją substancji czynnych z oleju kokosowego, kwasu hialuronowego i kolagenu odżywiają skórę okolic oczu i intensywnie ją nawilżają. Dla odżywionej i zadbanej skóry wokół oczu.
Działanie & pielęgnacja - przyjemnie chłodząca struktura hydrożelu przylega idealnie do okolic oczu i intensywnie nawilża skórę. Redukuje zmarszczki przesuszonej skóry i obrzęki.
Sposób użycia:
Skład (INCI):
W przezroczystym opakowaniu od razu widać dwa hydrożelowe płatki, w pięknym złotym odcieniu.
Po wyjęciu z opakowania możemy się przekonać, że płatki są bardzo dobrze nasączone i jeszcze pięknie, delikatnie pachną kokosem. Po nałożeniu na skórę, wprawdzie zapachu już nie czuć, ale płatki trzymają się super.
Płatki trzymałam pod oczami około 30 minut, a po ich zdjęciu skóra była super nawilżona, a moje obrzęki zmniejszone.
Jak zwykle, płatki spisały się rewelacyjnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.