wtorek, 15 sierpnia 2023

Płatki pod oczy z kwasem hialuronowym

Cześć 😁 kolejne płatki pod oczy, przy zakupie których zostałam wprowadzona w błąd. Nazwa to GARNIER HYALURONIC CRYO JELLY nawilżająca żelowa maska pod oczy. Natomiast nie są one żelowe, ani hydrożelowe 😓
Opis ze strony hebe.pl. gdzie płatki zakupiłam - Cryo Jelly to maska pod oczy w płachcie o konsystencji żelu, która daje efekt chłodzący oraz redukuje oznaki zmęczenia. Produkt korzysta z połączenia unikalnej technologii hydrożelowej oraz efektu chłodzącego -7°C, które natychmiastowo przynoszą Twojej skórze świeżość, redukują worki pod oczami oraz dodają skórze sprężystości. Formuła została wzbogacona o kwas hialuronowy pochodzenia naturalnego, który słynie ze swoich właściwości nawilżających, pomagając zwiększyć jędrność i gładkość skóry, oraz ekstrakt z ogórka wykorzystywany w najbardziej ekskluzywnych zabiegach spa.

skład (INCI): Aqua/Water, Glycerin, Propanediol, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, CI 19140/Yellow 5, CI 42090/Blue 1, Cucumis Sativus Fruit Extract/Cucumber Fruit Extract, Dipotassium Glycyrrhizate, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Hydroxyacetophenone, Menthol, Phenoxyethanol, PVM/MA Copolymer, Sodium Hyaluronate, Sodium Polyacrylate, Sodium Polyacrylate Starch, Xanthan Gum. (F.I.L. Z70014840/1).

Po otwarciu opakowania poczułam się trochę oszukana, bo płatki nie były hydrożelowe, ani żelowe, a materiałowe. Owszem bardzo mocno nawilżone, ale jednak nie tego oczekiwałam.
Serum, w którym były zanurzone miało bardzo przyjemny zapach. Maseczkę przed nałożeniem trzymałam w lodówce, więc po nałożeniu pod oczy były bardzo przyjemne i chłodne.
po nałożeniu maseczki, trzymałam ją zalecany czas. Po zdjęciu maseczki skóra była fajnie nawilżona.
Maseczka jest OK, ale oczekiwałam maseczki żelowej/hydrożelowej, a nie materiałowej. Także, sorry, ale ponownie nie kupię.

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.