czwartek, 31 sierpnia 2023

Nowo艣ci kosmetyczne sierpnia

Cze艣膰 馃榿 sierpie艅 to miesi膮c, w kt贸rym mam urodziny i z tej okazji wpad艂o kilka prezent贸w 馃槏
oraz paczka niespodzianka urodzinowa od TURKUSOOWEJ 馃槏馃槝
W kr贸tkim czasie dotar艂a do mnie druga paczka od Maji, w kt贸rej by艂y i zakupu z promocji i jeszcze kosmetyki do przetestowania dla mnie 馃槏馃槏馃挄.
Ale te偶 wpad艂y ma艂e zakupki 馃榿, np. w Avon kupi艂am seri臋 kosmetyk贸w Planet Spa z mas艂em shea oraz perfumy TTA The Moment
Na Vinted wpad艂y mi w oko u interendo Musy Bandi Juicy Power, a w paczce dodatkowo znalaz艂am masa偶er z p艂ynem w 艣rodku oraz urocz膮 antystresow膮 chmurk臋.

Czasami bior臋 udzia艂 w r贸偶nych rozdaniach i tym razem uda艂o mi si臋 wygra膰 super kosmetyki u Magdy 馃槏. Dzi臋kuj臋 bardzo 馃挅. Magda ma kolejne 艣wietne rozdanie, koniecznie do niej zajrzyjcie.
Wpad艂am do sklepu internetowego Tommy Cafe na ma艂e zakupy i kupi艂am kaw臋 smakow膮 Belgijskie Praliny oraz W艂oskie wakacje 馃榿

I nazbiera艂o si臋 tego troszeczk臋, a ju偶 by艂o wida膰 pustki gdzieniegdzie 馃榿. Dajcie zna膰 co Wam wpad艂o w oko i co znacie, jak si臋 u Was sprawdzi艂o.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.