czwartek, 17 sierpnia 2023

Kolejne serum do rzęs, czy będzie tak dobre jak poprzednie?

Cześć 😁 bardzo lubię serum do rzęs od Eveline, u mnie oba sprawdzają się świetnie. Dla porównania postanowiłam kupić i wypróbować CHRISTIAN LAURENT Pour La Beaute baza/serum do rzęs, aktywne, Supreme Growth

Opis ze strony drogerii Rossmann.pl - Serum do rzęs Supreme Growth to innowacyjne połączenie bazy pod tusz do rzęs z intensywnie pielęgnującą odżywką. Balsamiczna konsystencja, dzięki precyzyjnej szczoteczce, dokładnie otula nawet najkrótsze rzęsy, wydłuża je, pogrubia, zagęszcza i doskonale przygotowuje do aplikacji maskary. Skoncentrowana formuła jednocześnie wzmacnia i nawilża rzęsy oraz przedłuża trwałość makijażu. Bogata receptura zawiera wyselekcjonowane, ultraskuteczne składniki:
Widelash™, biotynę, kwas hialuronowy i D-panthenol, które odbudowują, głęboko odżywiają i aktywują wzrost rzęs.
Regularne stosowanie sprawia, że rzęsy staja się wyraźnie gęstsze, dłuższe, mocniejsze i mniej podatne na wypadanie.
Preparat nie zawiera substancji zapachowych. Polecany również osobom o wrażliwych oczach oraz noszącym szkła kontaktowe.
Skład (INCI): Aqua (Water), Bis-Diglyceryl Polyacyladpiate-2, Paraffin, Stearic Acid, Ozokerite, Bis-PEG-12 Dimethicone, Beeswax, Isopentyldiol, Copernicia Cerifera Cera, Glyceryl Behenate, Phenoxyethanol, Cetearyl Alcohol, Hydroxyethyl Cellulose, Ceteareth-20, DMDM Hydantoin, Tocopheryl Acetate, Triethanolamine, Ethylhexylglycerin, Hydrolyzed Soy Protein, Glycerin, Panthenol, Butylene Glycol, Sodium Nitrate, Disodium EDTA, Hydrated Silica, Urea, Sodium Hyaluronate, Disodium Phosphate, Biotin, Biotinoyl Tripeptide-1, Citric Acid, Potassium Sorbate, Trisodium EDTA.
Piękne, biało-złote opakowanie papierowe jest dobrze opisane i są na nim wszystkie niezbędne informacje o produkcie.
Samo opakowanie serum jest z białego plastiku.
Plastikowa szczoteczka równomiernie nanosi serum na rzęsy. 
Po nałożeniu serum, tak to się prezentuje jak poniżej. Zdjęcia wykonałam w pierwszym tygodniu stosowania serum.
Tutaj widać pięknie, równomiernie pokryte rzęsy serum. Widać też jak ładnie rzęsy zostały wydłużone.
Na tak przygotowane rzęsy nakładałam tusz do rzęs. Niestety efekt nie zawsze był zadowalający.
Ponadto nie zauważyłam, żeby to serum wzmacniało moje rzęsy, dlatego że znowu mi zaczęły bardziej wypadać.
Reasumując - produkt mnie nie zachwyciła i więcej do niego nie wrócę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.