niedziela, 27 sierpnia 2023

Hydrożelowe płatki pod oczy od PIXI

Cześć 😁 oj wyjątkowo długo zeszło mi zużycie tych płatków, a to dlatego, że ja maseczkę pod oczy nakłam o różnych porach dnia, a ta maseczka jest dedykowana do stosowania na wieczór. Mowa o PIXI Dream - yEYE Replenishing PM Patches
Opis ze strony Sephora.pl - Hydrożelowe płatki pod oczy natychmiast łagodzą skórę wokół oczu. Witamina A i wyciąg z jaśminu wygładzają i odżywiają skórę, a wyciąg z rumianku i lawendy działa na nią kojąco. Plastry hydrożelowe mają działanie nawilżające, dzięki czemu zapewniają świeży i wypoczęty wygląd zaraz po przebudzeniu!
Opis z strony bangerhead.pl -  Pixi Dream-y EYE (bangerhead.pl) Dream-y EYE to najnowsze płatki pod oczy Pixi w hydrożelu, specjalnie przystosowane do stosowania wieczorem. Te urocze maseczki pod oczy łagodzą, odbudowują i nawilżają okolice oczu po długim dniu. Zawiera witaminę A, jaśmin, rumianek i lawendę, które zmiękczają, odbudowują i równoważą skórę. Obudź się z wypoczętymi rezultatami dzięki Dream-y EYE Patches marki Pixi! Można przechowywać w lodówce dla bardziej chłodzących doznań. Zawiera 30 par, szpatułka w zestawie. Wegańskie.
Skład (INCI): AQUA/WATER/EAU, GLYCERIN, CALCIUM CHLORIDE, CERATONIA SILIQUA (CAROB) GUM, XANTHAN GUM, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, CHAMOMILLA RECUTITA (MATRICARIA) FLOWER EXTRACT, JASMINUM OFFICINALE (JASMINE) EXTRACT, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA (LAVENDER) FLOWER EXTRACT, CAFFEINE, CHONDRUS CRISPUS POWDER, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL, RETINOL, CERAMIDE NP, SODIUM HYALURONATE, ACETYL HEXAPEPTIDE-8, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, 1,2-HEXANEDIOL, PENTYLENE GLYCOL, HYDROXYACETOPHENONE, POLYGLYCERYL-10 LAURATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, CELLULOSE GUM, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SODIUM PHYTATE, HYDROGENATED LECITHIN, PHENOXYETHANOL, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), CHROMIUM OXIDE GREENS (CI 77288)
Opakowanie jest w pięknym zielonym kolorze, a dla odróżnienia, od pozostałych płatków, że te są na noc mają granatowo-fioletowe przód i górę kartonika.
Plastikowe pudełeczko też jest i zielone, ale góra nakrętki jest też w tym fioletowo-granatowym odcieniu.
Pod nakrętka oczywiście jeszcze zabezpieczenie, ale już pod tym zabezpieczeniem cudowne, hydrożelowe płatki i do tego szpatułka do ich wyjmowania.
Kolor płatków oczywiście zielony, ale mienią się jakby miały w środku brokat.
Płatki są bardzo dobrze nasączone, a może inaczej, dzięki swej hydrożelowej postaci nałożone na skórę świetnie nawilżają.
Płatki hydrożelowe na noc są bezzapachowe. U mnie standardem jest, że wszystkie takie maseczki trzymam w lodówce, więc po nałożeniu na skórę bardzo przyjemnie chłodzą i od razu łagodzą, i przynoszą ukojenie zmęczonym oczom. Zawsze trzymałam je dłużej na skórze niż zaleca producent (10 minut), ale nigdy mi nie zrobiły "krzywdy", nie podrażniły, ani nie uczuliły. Moim oczom potrzeba takiego dłuższego oddziaływania na skórę. Te płatki świetnie się spisały w swoim zadaniu. Moje opuchnięcia zostały zmniejszone, a skórą wokół oczu bardzo dobrze nawilżona.
Bardzo się cieszę, że udało mi się je kupić, ale ze względu na to, że płatki nakładam o różnych porach dnia może jeszcze je kiedyś kupie, a póki co sięgam po płatki wygładzające, które już miałam i kupiłam ponownie.

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.