środa, 9 sierpnia 2023

Płatki hydrożelowe pod oczy

Cześć 😁 zużyłam kolejne płatki hydrożelowe Schaebens, Chill-Out Płatki żelowe pod oczy

Płatki kupiłam na Allegro i jedynie taki opis był tam załączony - Kwas hialuronowy w mgnieniu oka zapewnia skórze dużo wilgoci. Amortyzuje skórę od wewnątrz i nadaje jej większą elastyczność. Przyjemnie chłodzące płatki z kojącym dla skóry pantenolem redukują cienie i obrzęki pod powiekami oraz zapewniają skórze optymalne nawilżenie.
Skład (INCI): 
W pięknym, zielony opakowaniu z kartonika znajdował się blister z płatkami.
Płatki były bardzo dobrze zabezpieczone. Po wyjęciu z opakowania były dobrze nasączone serum.
Po nałożeniu na skórę maseczka dobrze się utrzymywała pod oczami. Mimo, że płatki jako takie są śliskie, ale mi nie zjeżdżały.
Przed zastosowaniem, maseczkę trzymałam w lodówce, dzięki czemu po nałożeniu na skórę maseczka przyjemnie chłodzi.
Płatki trzymałam ciut dłużej niż zaleca producent, ale po ich zdjęciu miałam cudownie zmniejszone obrzęki i nawilżona skórę pod oczami.

Uwielbiam takie płatki i bardzo chętnie kupię je ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.