środa, 23 sierpnia 2023

Hydrożelowe płatki z kofeiną i ekstraktem z wiśni

Cześć 😁 taki upalny dzień lubię rozpocząć od maseczki. Wiadomo w tygodniu jest to niemożliwe, ze wzglądu na to, że idę do pracy, ale w weekend zaszalałam i zastosowałam ISANA hydrożelowe płatki pod oczy z kofeiną i ekstraktem z wiśni.
Na stronie Rossmanna nie ma informacji o tym produkcie, więc opis z opakowania - Poczuj cudowne odprężenie: Hydrożelowe płatki pod oczy ISANA z cudownym połączeniem składników aktywnych, takich jak kofeina i ekstrakt z wiśni zrewitalizują okolice oczu, zapewniając rześkie spojrzenie.
Przyjemnie nie chłodzące hydrożelowe płatki pod oczy o delikatnym kształcie motyla, rozpieszczą i intensywnie nawilżą okolice oczu. Cienie pod oczami, opuchlizna i pierwsze oznaki zmęczenia staną się mniej widoczne. Skóra będzie wyglądać na odświeżoną i zrewitalizowaną.
Porada dotycząca pielęgnacji: Aby uzyskać dodatkową dawkę świeżości, włóż opakowanie z płatkami do lodówki tuż przed użyciem.
Sposób użycia:
Skład (INCI):
W szczelnie zamkniętym opakowaniu znalazłam dwa płatki hydrożelowe w bardzo fajnym kształcie, przypominającym skrzydła motyla.
Płatki przed nałożeniem trzymałam w lodówce, zresztą jak wszystkie płatki pod oczy. Po wyjęciu z opakowania, bez problemu nałożyłam je pod oczy. No dobra, miałam problem, bo nie wiedziałam którą stroną je nałożyć, którymi wycięciami. Ostatecznie i tak podobno źle je nałożyłam, ale ja próbowałam na różne sposoby i nałożyłam tak, żeby pokrywały te części wokół oka, które potrzebuję nawilżyć.
Płatki trzymałam 30 minut. Zazwyczaj tyle czasu trzymam wszystkie płatki pod oczami. Moja skóra została fajnie nawilżona i co jeszcze ważniejsze dla mnie, opuchnięcia pod oczami zmniejszyły się.
Uwielbiam takie płatki. A Wy co o nich sądzicie?

3 komentarze:

  1. Wiesz, u mnie wszystko co z kofeiną w składzie zasługuje na uwagę;) Zdecydowanie za rzadko sięgam po tego typu produkty. Koniecznie je muszę kupić przy najbliższej wizycie w rossku. Dzięki za polecajkę!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno są super:)))i zapach wiśni musi być bardzo przyjemny:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam i nie poznam, bo nie lubię tej marki, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.