niedziela, 8 grudnia 2019

Relaksująca kąpiel w żelu od Balea

Cześć :) Dziś przedstawiam kolejny żel pod prysznic od Balea - Relaxing Bali
Żel ten jest o zapachu jabłek i guawy.
Ponieważ produkt pochodzi z limitowanej, letniej edycji, trudno cokolwiek teraz znaleźć w inetrencie na jego temat.
Opis jaki znalazłam w internecie: Balea Relaxing Bali to kremowe mydło w płynie o zapachu jabłka java i owocu gujawy. Przeznaczone do codziennej pielęgnacji. Delikatnie i skutecznie oczyszcza. Pozostawia cudowny świeży zapach pozostawiając skórę nawilżoną i gładką.
Żel jest koloru jasno pomarańczowego i bardzo dobrej (odpowiedniej dla tego rodzaju produktu) żelowej konsystencji. Swietnie się pieni i bardzo dobrze oczyszcza skórę podczas kąpieli. A jak z zapachem? no cóż, nie wiem jak powinna pachnieć guawa, czy jabłko java, ale wiem, że ten żel pachnie mi landrynkami, ale takimi bardzo ładnymi (może to jest własnie zapach tych owoców). Skóra po kąpieli jest nawilżona i gładka.
Bardzo lubie żele Balea, bo naprawde uprzyjemniają moją kąpiel. 

7 komentarzy:

  1. Zapachowo fajny, zresztą ich żele, czy Isany zdarza mi się kupować tylko ze względu na zapach, na jakiekolwiek działanie pielęgnacyjne ciężko w tych produktach liczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny jest ten żel, miałam go jakiś czas temu i bardzo spodobał mi się jego zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kąpiel w takim miłym zapachu musi być relaksująca:))fajny ten żel:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię balea żele, ale tego jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem fanką żeli pod prysznic Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze sie Bogusiu, ze Ci sie sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię żele pod prysznic z Balea :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.