wtorek, 3 grudnia 2019

Krem pod oczy i na powieki z kwasem hialuronowym

Cze艣膰 馃榿 si臋gaj膮c do moich zapas贸w wyci膮gn臋艂am wreszcie DERMIKA HIALIQ SPECTRUM hialuronowy krem pod oczy i na powieki.
Ten krem nie przypadkowo znalaz艂 si臋 w moich zapasach. Ca艂y czas poszukuj臋 produktu, kt贸ry bardzo dobrze nawil偶y moj膮 sk贸r臋. Producent obiecuje, 偶e zastosowa艂 sk艂adniki redukuj膮ce zmarszczki i poprawiaj膮ce nawil偶enie sk贸ry.
  • Kwas hialuronowy wielkocz膮steczkowy (HM) - kt贸ry zabezpiecza sk贸r臋 przed utrat膮 wody.
  • Kwas hialuronowy 艣redniocz膮steczkowy (MM) - wnika do g贸rnych warstw nask贸rka, aby wype艂ni膰 zmarszczki.
  • Hialuronowy promotr nawil偶enia - kt贸ry przenika do g艂臋bszych warstw nask贸rka, aby poprawi膰 nawil偶enie sk贸ry.
  • Stymulator kolagenu - zwi臋ksza produkcj臋 kolagenu w sk贸rze, aby odzyska艂a spr臋偶ysto艣膰.
Sk艂ad:
Aqua, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Glycerin, Cetearyl Olivate, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, PEG-4 Olivate, Propylene Glycol, Sorbitan Olivate, Zea Mays Oil, Persea Gratissima Oil, Phytosterols, Dipalmitoyl Hydroxyproline, Tocopheryl Acetate, Olea Europaea Fruit Oil, Hydrolyzed Viola Tricolor Extract, Tocopherol, Hialuronian sodu, Ascorbyl Palmitate, Ethylhexylglycerin, Ascorbic Acid, Butylene Glycol, Ethylhexyl Palmitate, Dimethicone, Carbomer, Palmitic Acid, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, PEG-8, Silica, Dimethyl Silylate, Sorbitan Oleate, Citric Acid, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol.
Krem ma bardzo 艂adne kolorystycznie opakowanie, bia艂e z niebieskimi nadrukami. Buteleczka opr贸cz opakowania kartonikowego, zapakowana by艂a w foli臋. Opakowanie takie daje nam gwarancj臋, 偶e nikt wcze艣niej nie otwiera艂 naszego kremu. 
Buteleczka wyposa偶ona w zako艅czenie typu airless, jest bardzo wygodna i higieniczna w u偶yciu.
Krem jest bia艂y i bardzo fajnej leciutkiej konsystencji.
Po naniesieniu na sk贸r臋 bardzo dobrze si臋 rozprowadza i wch艂ania, ale tworzy pod okiem tak膮 warstw臋, kt贸ra jak ju偶 krem zaschnie powoduje, 偶e sk贸ra si臋 napina, ale odczucie jest takie, jakby wysch艂a woda i 艣ci膮gn臋艂a sk贸r臋. W efekcie zamiast sp艂yca膰 i wype艂nia膰 zmarszczki, mam wra偶enie, 偶e tylko s膮 lepiej widoczne. 
W dodatku, zdarzy艂o si臋, 偶e krem dosta艂 mi si臋 do oka i bardzo szczypa艂o mnie oko. Troch臋 mnie to zdziwi艂o, bo w ko艅cu krem pod oczy nie powinien wywo艂ywa膰 takie efektu.

Podsumowuj膮c, sza艂u nie ma i w dodatku jako艣 ma艂o wydajny, bo wystarczy艂 mi jedynie na 3 tygodnie stosowania, wprawdzie rano i wieczorem, ale ju偶 mia艂am kremy, kt贸re tak stosowa艂am i wystarcza艂y mi na du偶o d艂u偶ej.

Co s膮dzicie o tym kremie? U偶ywa艂y艣cie go? Jak si臋 spisywa艂 u Was? mam nadziej臋, 偶e du偶o lepiej ni偶 u mnie.
Czekam na Wasze komentarze. Pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. Szkoda 偶e okaza艂 si臋 takim badziewiakiem, w膮tpi臋 czy bym go w og贸le doko艅czy艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Liczy艂am, 偶e b臋dzie lepszy.

    OdpowiedzUsu艅
  3. o masakra, 3 tygodnie krem? ja kiedy艣 sprawdza艂am na ile starcza mi krem pod oczy i by艂o to 8 miesi臋cy :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. szok!! ile??? nigdy mi na tyle krem 偶aden nie wystarczy艂
      oczywi艣cie m贸wi臋 o regularnym stosowaniu rano i wieczorem

      Usu艅
  4. Szkoda 偶e si臋 nie sprawdzi艂:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsu艅
  5. Szybko si臋 sko艅czy艂, szkoda, 偶e by艂 s艂aby po tej firmie spodziewa艂abym si臋 wi臋cej....

    OdpowiedzUsu艅
  6. nie mia艂am go i pewnie nie kupi臋, skoro 艣ci膮ga sk贸r臋 to jestem na nie :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. A juz myslalam ze bede ostrzyc sobie na niego pazurki, w sumie jak szalu nie robi i dodatkowo szybko soie konczy to nie jest krem dla mnie :)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.