poniedziałek, 11 czerwca 2018

Hydrożelowe płatki pod oczy - Efektima

Cześć 😁 ja zauważyłam płatki czy maseczki pod oczy stosuję regularnie - co dwa - trzy miesiące - hahaha. Więc dziś też przychodzę do Was z takowym produktem - Hydrożelowe płatki pod oczy od Efektimy. Kupiłam je już dość dawno i tak cierpliwie leżą i czekają, aż je zastosuję.
Opis:
Przeciwzmarszczkowe, liftingujące płatki pod oczy o innowacyjnej technologii hydrożelowej. Zmniejszają opuchliznę i cienie. Zapewniają natychmiastowy efekt odświeżenia i poprawy wyglądu skóry wokół oczu. Dostarczają skórze wielu cennych substancji odżywczych i regenerujących. Dzięki zastosowanym wysokiej jakości składnikom aktywnym intensywnie nawilżają skórę oraz wpływają na redukcję zmarszczek. Testowano dermatologicznie.
Skład:
AQUA, HYDROLYZED SOY PROTEIN, NIACINAMIDE, PANTHENOL, ALGAE EXTRACT, PROPYLENE GLYCOL, HYALURONIC ACID, ALLANTOIN, BETA-GLUCAN, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM BENZOATE, XANTHAN GUM, ASCORBIC ACID, CARBOMER, DISODIUM EDTA, SODIUM HEPARIN, ROSE FLOWER OIL, TOCOPHEROL, VITIS VINIFERA FRUIT EXTRACT, GOLD, IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, POLYSORBATE 20
Płatki otrzymujemy w kartoniku a wewnątrz w blistrze mamy dwa złote hydrożelowe płatki 
 Zgodnie z zaleceniami producenta na oczyszczoną skórę pod oczami nałożyłam płatki, które się bardzo dobrze dopasowały i trzymały. Bez problemu można z nimi wszystko robić chodzić, czytać, nie trzeba leżeć ani siedzieć.
Po zdjęciu płatków skóra wyglądała zdecydowanie jaśniej, była dobrze nawilżona, rozjaśniona i napięta. Bardzo się cieszę, że zastosowałam te płatki i mam nadzieję, że dzisiejszy efekt jutro nadal będzie widoczny.
A Wy stosujecie takie maseczki pod oczy? 
Zapraszam do pozostawienia komentarza - będzie mi bardzo miło. Odwiedzam wszystkich komentujących. A ja spodobało Ci się to co piszę to zapraszam do obserwowania.

7 komentarzy:

  1. O wlasnie a moje leza i czekaja hihihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też "regularnie" stosuję co dłuższy czas :D. Efekty fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego ale to są jedyne płatki po których miałam strasznie spuchnięte okolice pod oczami w zasadzie z zamiast wpłynąć pozytywnie to uzyskałam odwrotny efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie stosowaliśmy żadnych płatków pod oczy. Chyba zaczniemy od tych właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię płatki pod oczy, te znam i co jakiś czas kupuję kolejne opakowania :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy ich nie miałam za to kupuję z Efektimy płatki Vege- miód na moją skórę pod oczami <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.