pi膮tek, 22 marca 2024

Urocza wiosenna maseczka

Wiosna, wiosna, ach to ty 馃榿 a ja Was witam z tak膮 urocz膮 wiosenna maseczk膮 馃榿 - Balea Maska w p艂achcie motyl

Opis ze strony drogerii dm.pl - Maska nawil偶aj膮ca w p艂achcie marki Balea to chwila relaksu dla Twojej sk贸r臋. Dzi臋ki temu, 偶e dobrze przylega do sk贸ry, mo偶liwe jest jeszcze lepsze wch艂anianie si臋 substancji aktywnych. Efekt 艣wie偶ej, l艣ni膮cej i g艂adkiej sk贸ry.

Opis produktu
  • Z kwasem hialuronowym & ekstraktem z piwonii
  • Nawil偶a sk贸ra
  • Z nadrukowanym motywem motyla
Spos贸b u偶ycia:
Sk艂ad (INCI): AQUA, GLYCERIN, HYALURONIC ACID, PANTHENOL, PAEONIA SUFFRUTICOSA FLOWER WATER, PRUNUS PERSICA RESIN EXTRACT, PENTYLENE GLYCOL, ERYTHRITOL, XANTHAN GUM, TREHALOSE, 1,2-HEXANEDIOL, DISODIUM EDTA, SCLEROTIUM GUM, POLYGLYCERYL-10 LAURATE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, HYDROXYACETOPHENONE, PHENOXYETHANOL, PARFUM.

Tak prezentowa艂a si臋 na twarzy
Maseczka po zabiegu:
Moja opinia: maseczka po wyj臋ciu z opakowania bardzo mnie zaskoczy艂a swoim wygl膮dem, bo naprawd臋 nie spodziewa艂am si臋, 偶e b臋dzie taka 艂adna. Ponadto by艂a bardzo dobrze nawil偶ona i dopasowana do kszta艂tu mojej twarzy. Jak mo偶ecie zobaczy膰 na zdj臋ciu wy偶ej, wszystkie otwory by艂y odpowiedniej wielko艣ci i odpowiednio roz艂o偶one. Na minus zaskoczy艂 mnie zapach tej maseczki, bo niestety, ale by艂 to zapach r贸偶y i ten zapach r贸偶y, za kt贸rym nie przepadam. Mimo tego maseczk臋 zastosowa艂am i da艂am rade wytrzyma膰 w niej zalecane 20 minut. Nawet po zdj臋ciu maseczki czu艂am nadal ten zapach na sk贸rze.
Ale generalnie z maseczki jestem zadowolona, bo fajnie nawil偶y艂a mi moj膮 sk贸r臋, i sk贸ra po zdj臋ciu p艂achty nie klei艂a si臋.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.