wtorek, 26 marca 2024

Szminka do ust z kwasem hialuronowym

Cześć 😁 ostatnio skusiła mnie nowość od Avon, czyli Lśniąca szminka z kwasem hialuronowym Hydramatic Shine. Kupiłam dwa kolory, bo wybierając z katalogu wydawały mi się jak najbardziej OK dla mnie.
Opis ze strony Avon.pl - Lśniąca szminka z kwasem hialuronowym Hydramatic Shine to doskonale głęboki kolor, efektowny blask i nawilżająca formuła.
Lśniąca szminka z kwasem hialuronowym Hydramatic Shine to nie tylko makijaż, ale też pielęgnacja delikatnej skóry ust. Jej bogata formuła przyjemnie się rozprowadza, świetnie kryje i nadaje ustom pełen blasku, głęboki kolor. Zawarty w szmince kwas hialuronowy zatroszczy się o nawilżenie ust i sprawi, że będą pełniejsze i gładsze*. Kosmetyk ochroni delikatną skórę przed promieniowaniem UV i wzmocni jej barierę hydrolipidową, aby zabezpieczyć ją przed wysuszeniem**. Aż 8/10 kobiet potwierdza, że szminka Hydramatic Shine nawilża usta bardziej niż najczęściej stosowana przez nie szminka***.
*na podstawie badania oceny konsumenckiej z udziałem 100 osób
** na podstawie badania klinicznego z udziałem 22 osób
***na podstawie domowego testu w ciemno z udziałem 100 osób, lipiec 2022

BRIGHT PINK

Cudowny, barbiowy róż, można powiedzieć, że zachwycił mnie jak tylko zobaczyłam ją w katalogu. Nawet po otwarciu opakowania nadal mi się podobała. 
Skład (INCI):
Typowe opakowanie, jak dla tego produktu. Kolorystyka też fajna, różowa.
Szminka bardzo fajna, kremowa.
Bardzo dobrze pokrywa kolorem usta. Bardzo fajnie też je nawilża i odżywia. Kolor na ustach też jest spoko. Jak widać na zdjęciu bardzo ładnie się prezentuje.
Nawet kilka dni malowałam się nią, ale jednak nie dobrze się czuję obecnie w tym kolorze.

ROSE BERRY

Kolejna pomadka również wpadła mi w oko w katalogu. Po otwarciu pudełka stwierdziłam, że mój wybór koloru był OK. 
Skład (INCI):
Ładne, różowe opakowanie mnie się podoba.
Pomadka o kremowej konsystencji 
Wprawdzie w pierwszej chwili wydawał mi się zbyt ciemny, ale postanowiłam dać mu szansę. Po odstawieniu jasnej pomadki, ten kolor jak najbardziej mi pasuje. Tą pomadkę zużyję na pewno do końca.

Obie pomadki bardzo podobały mi się swoją kremową konsystencja i tym, że fajnie nawilżały usta. Uważa, że całkiem fajna propozycja nowości Avon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.