czwartek, 21 marca 2024

Odżywka Balea do włosów farbowanych

Cześć 😁 a dziś dwa zdania o odżywce do włosów farbowanych Balea Odżywka do włosów farbowanych Farbglanz o zapachu piwonii

Opis ze strony drogerii dm.pl - Odżywka do włosów farbowanych i tonowanych marki Balea nadaje włosom połysk. Formuła z witaminą B3 i prowitaminą B5 ułatwia rozczesywanie a włosy stają się jedwabiste i odżywione włosy aż po same końce. Bez mikroplastiku i czysto syntetycznych polimerów rozpuszczalnych w wodzie.
Opis produktu :
- O zapachu piwonii,
- Formuła ochrony koloru
- Do włosów farbowanych i tonowanych
- Bez silikonów
Skład (INCI): Aqua, Cetearyl Alcohol, Panthenol, Niacinamide, Parfum, Dicaprylyl Ether, Isopropyl Palmitate, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Sodium Benzoate, Hexyl Cinnamal. Linalool, Citric Acid, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
Jak zwykle super kolorowe opakowanie.
Odzywka jest koloru białego i dobrej konsystencji.
Bardzo dobrze nanosi się ją na włosy i dobrze się spłukuje. Poprzednią wersje (z żurawiną) bardzo lubiłam, niestety zapach tej odżywki (kwiatowy) nie podoba mi się. Odżywka ładnie pachnie, ale ja nie przepadam za zapachami kwiatowymi. W dodatku odkąd używam szamponu i odżywki o zapachu piwonii (czyli tej nowej wersji produktów do włosów farbowanych) mam wrażenie, że moje włosy szybciej się przetłuszczają.
Bardzo żałuję, że już nie mam tamtej wersji i o ile szampony udało mi się jeszcze kupić to niestety odżywek już nigdzie nie mogę dostać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.