czwartek, 28 kwietnia 2022

Nowo艣ci kosmetyczne kwietnia

Cze艣膰 馃榿 kwiecie艅 jest miesi膮cem, w kt贸rym mam imieniny, tym razem wypad艂y w Wielkanocny Poniedzia艂ek i obdarowana zosta艂am m.in. tymi pi臋knymi tulipanami oraz mega smaczn膮 kaw膮 i herbat膮 馃槏

wpad艂 te偶 prezent kosmetyczny 馃槏. Nowo艣膰 od Bielenda Professional zestaw produkt贸w z ceramidami Supremelab Barrier Renew oraz peeling i balsam antycellulitowy. Jako prezent od firmy dosta艂am serum z peptydami 馃槏
Moje musy LAQ 馃槏 Pralink臋 i nowo艣膰 Mus rewitalizuj膮cy kiwi i winogrona - kupi艂am na Allegro, natomiast w Hebe kupi艂am pozosta艂e "smaki". I tak mam teraz do przetestowania 馃榿 od偶ywczy, 艂agodz膮cy, nawil偶aj膮cy i intensywnie nawil偶aj膮cy.
Ma艂e zakupy w Yves Rocher. Kupi艂am jedynie moj膮 ulubion膮 p艂ukank臋 z octu malinowego do w艂os贸w, a za zrealizowanie ulotki otrzyma艂am krem do r膮k z arnik膮 i dokupi艂am torb臋 weekendow膮 馃榿
A tu malutkie zbiorcze zdj臋cie 馃榿 Z poprzedniego katalogu Oriflame zam贸wi艂am pr贸bki pod oczy kremu Royale Velvet, 偶eby sprawdzi膰 czy mnie nie uczuli. Pierwsze testy wypad艂o OK, wi臋c kupi艂am teraz pe艂nowymiarowe opakowanie. Z Avon kupi艂am m贸j ulubiony krem do r膮k i jeszcze pokusi艂am si臋 na miesi臋cznik Zwierciad艂o, w kt贸rym by艂y 2 maseczki w p艂achcie CLIV Multi Hydrating Ampoule Mask
W prezencie otrzyma艂am krem na noc Dr Irena Eris - jako艣 nie mia艂am okazji do tej pory stosowa膰 kosmetyk贸w tej marki.
I jeszcze szybki i ma艂y zakup w aptece, kt贸ry ma bardzo powa偶ne zadanie, bo ukojenie mojej podra偶nionej sk贸ry. Pani w Aptece zaproponowa艂a mi Bioderma Cicabio Creme - Krem 艂agodz膮co-odbudowuj膮cy
I to ju偶 wszystkie kosmetyczne nowo艣ci jakie pojawi艂y si臋 u mnie w kwietniu. Koniecznie dajcie zna膰 czy co艣 znacie i jak to si臋 spisa艂o u Was.

6 komentarzy:

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.