wtorek, 31 lipca 2018

Serum do stóp

Cześć :)
przedstawiam serum do stóp z Oriflame Feet Up Advanced
 czy będzie równie genialne jak maseczka do stóp z tej serii, o której już pisałam TU zobaczymy. Zapraszam dalej.

Opis:
Skoncentrowane serum do stwardniałej skóry. Zawiera kwas salicylowy, kompleks, Mineral4E oraz składniki intensywnie nawilżające. Głęboko wnika w skórę, by usuwać twardy, martwy naskórek i odżywiać skórę. Zapewnia świetne rezultaty już po tygodniu stosowania◊1 *3. Testowane klinicznie oraz w testach konsumenckich. O przyjemnym, kojącym zapachu

Skład:
AQUA, ALCOHOL DENAT., PROPYLENE GLYCOL, GLYCERIN, BETAINE, SALICYLIC ACID, C12-13 PARETH-9, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PARFUM, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM CHLORIDE, SACCHAROMYCES/MAGNESIUM FERMENT, PHENOXYETHANOL, SACCHAROMYCES/IRON FERMENT, SACCHAROMYCES/COPPER FERMENT, SACCHAROMYCES/SILICON FERMENT, SACCHAROMYCES/ZINC FERMENT
 Samo serum opakowane jest w plastikową miękka szara tubkę zakończoną kaniulą. Dzięki której można precyzyjne i w odpowiedniej ilości zastosować preparat. 
 
 Producent zaleca stosowanie serum dwa razy dziennie - rano i wieczorem. Za pomocą aplikatora należy nanieść serum bezpośrednio na stwardniała skórę i wmasować, by kosmetyk dobrze się wchłonął.

 Ponieważ serum jest bezbarwne można jak najbardziej go stosować rano bez obawy, że pobrudzimy ubrania czy obuwie. Jego dość wodnista konsystencja powoduje, że bardzo dobrze i szybko się wchłania nie pozostawiając żadnego filmu na stopach.

Trochę jestem rozpuszczona maseczką z tej serii, o której już pisałam, maseczka bardzo dobrze nawilża stopy, to serum tego nie robi - tak wiem, że jest jego inne działanie. W czasie stosowania tego specyfiku nie zrobiły mi się takie mocno stwardniałe miejsca, które miały w swoim zwyczaju pękać - co strasznie boli i dlatego nie wiem jak by się spisał na takie stwardnienia czy faktycznie by je zmiękczało. Może fakt, że mi się nie zrobiły to jest zasługa tego serum? tego nie wiem i nie jestem w stanie sprawdzić. Na obecną chwilę wracam do maseczki, bo pięty tego wymagają, mam strasznie suchą szorstką skórę.

Sama nie wiem czego oczekiwałam od tego serum, ale ponieważ nie widziałam jakichś spektakularnych efektów na pewno nie kupię ponownie tego produkt.


Maseczkę intensywnie nawilżająca Feet Up kupuję non stop, a za to serum już podziękuję. Zużyłam jedno opakowani i to wystarczy.


Zapraszam do pozostawienia komentarza. Odwiedzam wszystkich komentujących. 

Zapraszam również do obserwowania mojego bloga na FB i Instagramie.

8 komentarzy:

  1. Skoro nie polecasz, nie będą nawet zwracała na nie większej uwagi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja moje stopy ostatnio traktuję bardzo po macoszemu, ale mam zamiar to zmienić, tym bardziej, że zaczęłam częściej chodzić w sukienkach i sandałkach i muszę bardziej zadbać o swoje nogi - łącznie ze stopami;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę odstrasza wysoko w składzie alkohol🤔

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że bez efektów :/
    Kojarzę produkt, lecz nie miałam. Ale wątpię, że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie od razu odpycha tej alkohol na drugim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię produkty do stóp Ori, ale raczej w formie tradycyjnych kremów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, po serum spodziewałabym się czegoś więcej :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.