czwartek, 2 marca 2023

Pięknie pachnące mydło do rąk

Cześć 😁 dopiero co kupiłam to mydło w płynie, ale tak mi się spodobało, że od razu wjechało do użytkowania, a mowa o Avon Senses Essence - Bergamot & Green Tea - czyli mydło do rąk Bergamotka i Zielona Herbata
Na stronie Avon mamy bardzo mało informacji o tym produkcie - Mydło w płynie do rąk Bergamotka i Zielona Herbata to luksusowa pianka, która delikatnie oczyszcza i odświeża skórę, chroniąc ją przed wysuszeniem.
Otul swoje dłonie ślicznym, świeżym aromatem naszego mydła do rąk Bergamotka i Zielona Herbata i zadbaj o ich czystość bez wysuszania skóry. Luksusowa pianka delikatnie umyje twoje dłonie, dobrze nawilżając przy tym skórę. To wyjątkowe mydło do rąk zamknęliśmy w inspirowanym aptekarskimi tradycjami minimalistycznym opakowaniu z higieniczną pompką.
Skład (INCI):
Tradycyjne, można powiedzieć, opakowanie mydła w płynie to butelka z pompką i takie też mamy tu opakowanie. Plastikowa butelka jest koloru brązowego i kojarzy mi się z kosmetykami naturalnymi, ale nie jest to kosmetyk naturalny.
Samo mydło jest to przezroczysty żel, ale jego zapach urzekł mnie od pierwszego użycia, jest bardzo delikatny i bardzo przyjemny.
Mydło bardzo dobrze się pieni, dobrze myje i oczyszcza dłonie. Po myciu delikatny zapach pozostaje na dłoniach. Mydło nie wysusza dłoni, co jest dużym plusem. Bardzo podoba mi się ten produkt i chętnie kupię go ponownie.

1 komentarz:

  1. Nie znam, ale zapachy mnie zachecają do wypróbowania. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.