wtorek, 28 lutego 2023

Nowości kosmetyczne lutego

Cześć 😁 w tym miesiącu bardzo skromne są moje nowości 😁 z czego bardzo się cieszę. Ograniczam zakupy do minimum.
Skusiłam się jedynie na mydło w płynie od Avon - Avon Senses Essence Bergamotka & Green Tea

A z Oriflame skusiła mnie nowość - krem do rąk oraz mydełko w kostce LOVE MAGNET.
W Rossmannie wpadły mi do koszyka dwie takie maseczki w płachcie ISANA
Będą innego dnia w Rossmannie skusiłam się na żele pod prysznic marki NEBOA. Wszystkich wersji zapachowych jest sześć, ja się zdecydowałam na  cztery, które były dostępne w drogerii Rossmann.
Skusiłam się na zakup kawy z polskiej manufaktury - Rodzinnej palarnii kawy Coffee & Sons. Ponieważ nie wiem, która z oferowanych kaw będzie nam najbardziej smakowała kupiłam Zestaw startowy, w którym są 4 kawy po 250 g.: Słodki Shot, Brazylijski duet, Włoska Robota i Mleczny Klasyk. W każdym miesiącu można kupić limitkę, tzw. kawę miesiąca i w lutym jest to Poranne Espresso (muszę przyznać, że jest naprawdę mocne).
I jeszcze jeden zakup kosmetyczny. Miałam, jak co miesiąc do zrealizowania ulotkę z Yves Rocher, więc wybrałam się do sklepu. Kupiłam moją ulubioną płukankę malinowa do włosów, odebrałam prezent niespodziankę, czyli maseczkę nawilżającą do twarzy (już mam taką w zapasach) oraz kupiłam kosmetyczkę za 19,90 zł w środku miał być: żel pod prysznic malinowy, krem do rąk malinowy i pomadka do ust malinowa. Niestety, nie zostałam poinformowana, że żel malinowy się skończył i mam żel jeżynowy (ten sam co był w grudniu). Zorientowałam się dopiero w domu, jak otworzyłam kosmetyczkę. Pech, że w dniu zakupu bardzo spieszyłam się na pociąg i ze sklepu zgarnęłam potwierdzenie płatności kartą, ale paragonu już nie wzięłam, więc nie mogłam zwrócić tego (nieudanego dla mnie) zakupu.

I to już wszystko 😁 Dajcie znać co sądzicie o moich nowościach.

9 komentarzy:

  1. Nie byłabym sobą, gdyby najbardziej nie zainteresowała mnie kawa;) dobre espresso jest zawsze na wagę złota, może nie o poranku, ale tak koło 14:00 potrafi postawić na nogi!
    Podoba mi się ten jeżynowy zestaw, szkoda, że takie zamieszanie wyszło z zawartością kosmetyczki.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zakupy kosmetyczne w tym miesiącu też bardzo skromne, ale za to zaszalałam z butami i ubraniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby skromnie ale jakże ciekawie :D Ja tam lubię ten jeżynowy żel, ale kosmetyki z YR - poza żelami pod prysznic - nie przypadły mi do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nowinki, a ja lubię robić zakupy kawy w manufakturach zwłaszcza w polskich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki firmy Avon, gdyż są bardzo dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kawę, a Mleczny klasyk brzmi obiecująco :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam to mydło z Avona ale w innej kombinacji zapachowej. Rewelacja. Polecam również Lotion z tej samej serii, daje mega nawilżenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawa mega mnie zaciekawiła:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.