środa, 15 lutego 2023

Nawilżające płatki pod oczy

Cześć 😁 lubię maseczki w płachcie i płatki hydrożelowe pod oczy. Dlatego też bardzo się ucieszyłam, jak w paczce od koleżanki znalazłam ISANA hydrożelowe płatki pod oczy z kwasem hialuronowym i aloesem.
Opis ze strony drogerii Rossmann - ISANA HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY zawierają kombinację składników aktywnych - kwasu hialuronowego, aloesu i kofeiny, które odświeżają obszar pod oczami i dostarczają mu cennego nawilżenia. W rezultacie skóra pod oczami ma wypoczęty, lśniący wygląd. Przyjemnie chłodząca tekstura hydrożelu perfekcyjne przylega do skóry pod oczami. Składniki aktywne dogłębnie i intensywnie nawilżają skórę. Zmniejszają opuchliznę pod oczami oraz widoczne oznaki zmęczenia.

Skład (INCI): Aqua, Glycerin, Sorbitol, Trehalose, Chondrus Crispus Powder, Coffea Arabica Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Glucomannan, Hydroxyacetophenone, Butylene Glycol, Cyclodextrin, 1,2-Hexanediol, Potassium Chloride, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Parfum, Cl 77007.
Sposób użycia:
Płatki otrzymałam zapakowane w przezroczystym blistrze (jak widać na pierwszym zdjęciu). Zgodnie z zaleceniami, przed nałożeniem, maseczkę trzymałam w lodówce. Po nałożeniu takiej chłodnej maseczki pod oczy poczułam bardzo fajne uczucie chłodzenia, które uwielbiam przy takich płatkach. Mimo zaleceń, żeby płatki trzymać 15-20 minut ja je zazwyczaj trzymam pod oczami około 30 minut, przynoszą mi super ulgę. Po zdjęciu płatków  zauważalnie widzę u mnie jak działają, gdyż obrzęki ulegają zmniejszeniu.
Uwielbiam płatki hydrożelowe pod oczy, szczególnie takie, które świetnie działają, a te płatki ISANY mogę Wam spokojnie polecić, są naprawdę fajne.

2 komentarze:

  1. Płatki pod oczy lubię, ale Isany nie zaryzykuję. Mocno uczulił mnie ich antyalergiczny balsam do ciała, wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie ze wszystkim mogę eksperymentować:(((Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.