niedziela, 12 lutego 2023

Nawilżający mus do ciała o zapachu mango

Cześć 😁 kremy, balsamy czy mleczka wszystko to co nawilża moją skórę jest zawsze mile widziane u mnie w domu. Z polecenia koleżanki nabyłam Ziaja Baltic Home SPA Fit - nawilżający mus do ciała o zapachu mango
Opis zaczerpnęłam ze strony Super-PharmZiaja Baltic Home SPA Fit - nawilżający mus do ciała. Substancje o aktywności antycellulitowej i ujędrniającej: kofeina, figa, glikozaminoglikany, masło illipe, krzem i kwas alginowy. Mus aktywnie pielęgnuje skórę oraz odczuwalnie nawilża naskórek. Zapewnia skórze wyjątkową gładkość i jędrność. Utrzymuje na skórze przyjemny zapach. Sprawdza się w domowej aplikacji spa. Posiada naturalne pH. Preparat testowany dermatologicznie.

Najważniejsze cechy:

  • zapewnia optymalne nawilżenie skóry
  • wygładza i poprawia jędrność
  • otula przyjemnym zapachem

Skład (INCI): Aqua (Water), Isopropyl Myristate, Isononyl Isononanoate, Glycerin, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Ficus Carica (Fig) Fruit Extract, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Caffeine, Methylsilanol Mannuronate, Shorea Stenoptera Seed Butter, Sodium Polyacrylate Starch, Carbomer, Benzotriazolyl Dodecyl p-Cresol, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Diazolidinyl Urea, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal Linalool, Limonene, Citronellol, Citral, Amyl Cinnamal, Geraniol, Sodium Hydroxide.

Plastikowy słoiczek o pojemności 300 ml jest przezroczysty (fajnie, bo widzimy ile mamy jeszcze produktu) i ma czarną nakrętkę.
Pod nakrętką znajdowała się zabezpieczająca folia, dzięki temu wiemy, że produkt nie był wcześniej otwierany.
Mus jest, a właściwie był, bo już się skończył 😁, koloru lekko kremowego, świetnej gęstej konsystencji oraz super zapachu mango.
Super się nanosił na skórę i bardzo dobrze rozprowadzał. Krem cudownie i długo pachniał na skórze, znaczy się skóra pięknie pachniała. Moja skóra, po jego zastosowaniu, zawsze była bardzo dobrze nawilżona i to przez dłuższy czas. Niestety z tym działaniem antycellulitowym to różnie u mnie bywało, bo nie zauważyłam u siebie aż takiego wygładzenia cellulitu, a miałam preparaty, które sobie super z tym radziły (możecie przeczytać we wcześniejszych recenzjach).
Generalnie jest to mój pierwszy balsam do ciała od Zjiaji i nie ukrywam, mam ochotę na więcej 😁. A co Wypowiecie na temat tego musu? Znacie go? Zadowoleni jesteście z niego?

1 komentarz:

  1. Nie przekonał mnie składem, a już myślałam że Ziaja lepsze ma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.