piątek, 24 lutego 2023

Maseczka ujędrniająco-wygładzająca

Dobry wieczór 😁 w każdy piątek staram się publikować recenzję maseczki. Dziś - Mediheal, Mediental, Energy Vitamin E Alpha Mask (Maska do twarzy z witaminą E) - maseczkę, którą otrzymałam w kalendarzu adwentowym od Przyjaciółki.
Opis maseczki jest w portalu wizaz.pl - Maska do twarzy Energy z witaminą E ujędrniająco-wygładzająca. Witamina E – tocopherol ma silne działanie antyoksydacyjne, ujędrniające, odżywcze i przeciwstarzeniowe. Wzmacnia też ściany naczyń krwionośnych, chroni przed negatywnymi skutkami działania czynników zewnętrznych (smog, dym papierosowy, promieniowania UV). Kofeina pobudza mikrokrążenia skórne i zmniejsza obrzęk. Ekstrakt ze słupków kukurydzy upiększa i wygładza.
Skład (INCI): Water, Glycerin, Butylene Glycol, Glycereth-26, Rosa Centifolia Flower Water, Betaine, Triethanolamine, Carbomer, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Allantoin, Bis-Peg-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Hydrolyzed Collagen, Hondrus Crispus (Carrageenan), Disodium EDTA, Natto Gum, Dipotassium Glycyrrhizate, Trehalose, Tocopheryl Acetate, Caffeine, Zea Mays (Corn) Silk Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Wheat Amino Acids, Methylparaben, Propylparaben, Fragrance.
Wewnątrz aluminiowej saszetki znajdowała się biała, płócienna maseczka zanurzona w esencji. Maseczka dość gruba (nie prześwitywała przez nią skóra), ale bardzo dobrze dopasowana do mojego kształtu twarzy. 
Po nałożeniu na skórę, mimo dobrego nawilżenia, nic z niej nie spływało, ani nie kapało. Maseczkę trzymałam na twarzy, aż do całkowitego wyschnięcia, no trochę czasu upłynęło. Po zdjęciu maseczki resztki serum wklepałam w skórę. Niestety po godzinie skóra nadal lekko się kleiła, więc przemyłam twarz woda i nałożyłam krem na dzień, ale i tak zaobserwowałam pozytywny wpływ maseczki. Skóra została bardzo dobrze nawilżona, oczyszczenia nie zauważyłam.
Przez to klejenie ja jej więcej nie kupię, ale i tak bardzo się cieszę, że mogłam ją wypróbować.

2 komentarze:

  1. Szkoda że się klei, też tego nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszelkie maski w płachcice ale tej co prezentujesz jeszcze nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.