wtorek, 21 lutego 2023

Regenerująca pomadka do ust

Cześć 😁 ostatnio nazbierało mi się pomadek nawilżających czy regenerujących do ust, w każdym bądź razie, takich bezbarwnych. Zużywam je po kolei i tak przyszła kolej na PUSHEEN pomadka do ust regenerująca

Opis - Pomadka regenerująca z olejem ze słodkich migdałów uelastycznia delikatną skórę ust, regeneruje i nadaje połysk. Pomadka chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak ekstremalne warunki pogodowe czy klimatyzowane pomieszczenia.
Skład (INCI): Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Cera Alba, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Isostearyl Isostearate, Ricinus Communis Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Octyldodecanol, Myristyl Lactate, Parfum, Althaea Rosea Flower Extract, Bellis Perennis Flower Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Linalool, Limonene, Geraniol, Citronellol, Benzyl Cinnamate, Benzyl Benzoate, Benzyl Alcohol, CI 77891, CI 77492
Pomadka ma bardzo ładne kolorystycznie opakowanie, bo kolor jest taki jasnozielony i do tego te koty 😍
Sama pomadka ma kolor kremowy i ma super konsystencję. Bardzo dobrze trzyma się wewnątrz opakowania - szminki.
Świetnie się nanosi na usta. Bardzo dobrze je nawilża i chroni przed różnymi warunkami atmosferycznymi. I w dodatku ekstra pachnie, ja w niej wyczuwam wanilię (mimo, że nie widzę jej w składzie).
Jak stosowałam ta pomadkę to moje usta były cały czas dobrze nawilżone, wygładzone i odżywione. Były bardzo miękkie i gładkie. Stosowałam ją zarówno w ciągu dnia jak i na noc.
Świetny produkt i mam ochotę kupić go ponownie, ale póki co zabieram się za kolejna pomadkę nawilżająca z moich zapasów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.