niedziela, 5 marca 2023

Przeciwzmarszczkowy krem na dzie艅 od Lumene

Cze艣膰 馃榿 kalendarz adwentowy od Lumene skrywa艂 w swoich okienkach bardzo fajne kosmetyki. Jednym z nich by艂 Nordic Bloom Vitality Anti-Wrinkle & Revitalize Day Cream - Przeciwzmarszczkowo-rewitalizuj膮cy bogaty krem na dzie艅
Opis ze strony LUMENE - Nordic Bloom Vitality Anti-Wrinkle & Revitalize Day Cream piel臋gnuje sk贸r臋 dojrza艂膮 i such膮 przez ca艂y dzie艅 oraz pomaga zredukowa膰 zaawansowane oznaki starzenia: zmarszczki, matowo艣膰, sucho艣膰 i utrat臋 obj臋to艣ci. Ten bogaty krem, nasycony nordyckim pre-retinolem z jag贸d i nasz膮 rewitalizuj膮c膮 mieszank膮 z nordyckim wierzbowcem, intensywnie nawil偶a i przywraca g艂adszy, j臋drniejszy i j臋drniejszy wygl膮d. Wega艅skie.
Sk艂ad (INCI): AQUA (WATER), SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, OCTYLDODECYL MYRISTATE, HYDROGENATED OLIVE OIL DECYL ESTERS, GLYCERIN, CETEARYL OLIVATE, DICAPRYLYL CARBONATE, BETAINE, VACCINIUM VITIS-IDAEA (LINGONBERRY) FRUIT JUICE, PROPANEDIOL, OLEYL ERUCATE, SORBITAN OLIVATE, SQUALANE, BRASSICA CAMPESTRIS (RAPESEED) STEROLS, CETEARYL ALCOHOL, HIPPOPHAE RHAMNOIDES (SEA BUCKTHORN) OIL, RUBUS CHAMAEMORUS (CLOUDBERRY) SEED OIL, VACCINIUM VITIS-IDAEA (LINGONBERRY) SEED OIL, EPILOBIUM ANGUSTIFOLIUM (WILLOWHERB) EXTRACT, SODIUM CARRAGEENAN, PHENOXYETHANOL, HYDROGENATED OLIVE OIL, PALMITOYL ISOLEUCINE, DIPALMITOYL HYDROXYPROLINE, DIMETHICONE, SUCROSE STEARATE, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL, TOCOPHEROL, MICA, PALMITIC ACID, XANTHAN GUM, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, OLEA EUROPAEA (OLIVE) OIL UNSAPONIFIABLES, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM GLUCONATE, HYDROLYZED HYALURONIC ACID, ADENOSINE, BIOSACCHARIDE GUM-1, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM BENZOATE, TIN OXIDE, POTASSIUM SORBATE, MARIS SAL (SEA SALT), CITRIC ACID, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT, PARFUM (FRAGRANCE), (CI 77491, CI 77492) IRON OXIDES, (CI 77891) TITANIUM DIOXIDE.
Opakowanie to s艂oiczek wykonany z plastiku, w pi臋knym kolorze, bo s艂oiczek jest bordowy, a nakr臋tka bia艂a. M贸j s艂oiczek mia艂 pojemno艣膰 15 ml, natomiast pe艂nowymiarowe opakowanie ma 50 ml. 
Pod nakr臋tka by艂a zabezpieczaj膮ca srebrna folia, a pod ni膮 krem w kolorze be偶owym.
Krem ma do艣膰 intensywny zapach. Oczywi艣cie, ja nie jestem specjalistk膮 od zapach贸w i nie powiem co w nim wyczuwam, ale jedno na pewno mog臋 powiedzie膰, 偶e zapach bardzo mi si臋 podoba艂.

Krem ma bardzo fajn膮 konsystencj臋, pi臋knie si臋 rozprowadza na sk贸rze i bardzo dobrze wch艂ania. Mimo tego koloru krem nie barwi sk贸ry. Pozostawia na sk贸rze swoisty film, ale nie jest on t艂usty i si臋 nie klei. Zabezpiecza on sk贸r臋 przed zmiennym warunkami atmosferycznymi.
Podczas u偶ywania tego kremu moja sk贸ra by艂a fajnie nawil偶ona. Zauwa偶y艂am te偶 sp艂ycenie zmarszczek i drobnych linii.
Krem ten stosowa艂am podczas mojego pobytu w g贸rach, na nartach i moja sk贸ra na twarzy 艣wietnie znosi艂a wszelkie zmiany pogodowe, a wi臋c mr贸z, 艣nieg czy deszcz.
Generalnie, jestem z niego bardzo zadowolona i ch臋tnie kupi臋 pe艂nowymiarowe opakowanie.
Dajcie zna膰 czy znacie ten krem, czy znacie kosmetyki Lumene i czy macie swoich ulubie艅c贸w.

3 komentarze:

  1. Najwa偶niejsze, 偶e jeste艣 zadowolona z tego kremu :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Wygl膮da 艣wietnie, ja uwielbiam takie s艂oiczki. Ostatnio wiele marek stawia na taki kolor opakowa艅, to te偶 mnie mega kusi. Fajnie, 偶e si臋 sprawdzi艂.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Bogusiu zaciekawi艂a艣 mnie tym kremem.

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.