czwartek, 23 marca 2023

Żel do demakijażu od Ecooking

Cześć 😁 zobaczcie jakie ja mam zapasy i jakie w nich perełki. Ten żel do demakijażu otrzymałam w październikowym box'ie Lookfantastic, ale 2021 roku 😂😂😂. Pierwsze zdjęcie jest to, które zrobiłam jak otrzymałam boxa, a reszta zdjęć zrobiona oczywiście w momencie jak go wyjęłam do używania. Także wreszcie przyszła pora na recenzję Ecooking - Cleansing Gel
Opis ze strony Lookfantastic - Przywracaj cerze zdrowy blask przy pomocy Ecooking Cleansing Gel żelu oczyszczającego o łagodnej, ale silnej formule, idealnej do cery normalnej i tłustej. Żel z kojącymi wyciągami z ogórka i aloesu skutecznie usuwa zanieczyszczenia i zabrudzenia, jednocześnie dostarczając intensywne nawilżenie, które przywraca skórze zdrową równowagę. Antyoksydacyjna witamina E pomaga neutralizować uszkodzenia spowodowane przez wolne rodniki, aby zwalczać przedwczesne starzenie się skóry i przywracać skórze gładki, rozjaśniony i zrewitalizowany wygląd.

Skład (INCI): Aqua**, Sodium Cocoyl Glutamate, Acrylates Copolymer, Glycerin*, Cocamidopropyl Betaine**, Phenoxyethanol, Tocopherol**, Helianthus Annuus Seed Oil**, Cucumis Sativus Fruit Extract**, Caprylol Glycol, Sodium Hydroxide, Parfum**
* = organic · ** = natural
Opakowanie stanowi plastikowa butelka z pompką. Jest to btardzo wygodna forma opakowania. W dodaku jest przezroczyste, a dzięki temu widzimy ile mamy jeszcze kosmetyku do użycia. 
Sam żel jest lekko przezroczysty.
Zawsze pompkę żelu dawałam na wilgotne dłonie, następnie spieniałam preparat i dopiero tak spieniony używałam na twarz.
Zawsze bardzo dobrze oczyszczał moją skórę. Nawet dobrze radził sobie z demakijażem oczu. Po jego zastosowaniu tusz był dobrze domyty, nie miałam efektu pandy, a ręcznik po wytarciu twarzy pozostawał czysty.
Żel dobrze oczyszczał skórę, nie podrażniał i nie wysuszał.
Jedynie jego zapach nie przypadł mi do gustu.

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.