niedziela, 19 marca 2023

Nawadniający żel pod oczy

Cześć 😁 w produktach pod oczy zawsze cenię sobie ich nawilżenie, bo moja skóra najlepiej toleruje takie produkty. Jak się spisał LUMENE Nordic Hydra [Lähde] Purity Dew Drops Hydrating Eye Gel - Nawadniający żel pod oczy Lumene Classic - możecie przeczytać poniżej. 
Opis produktu ze strony producenta - Lumene Nordic Hydra - nawadniający żel pod oczy. Bezzapachowy żel nawadniający pielęgnuje delikatną i skłonną do przesuszenia skórę wokół oczu. Oparty o najczystszą na świecie arktyczną wodę źródlaną oraz bogaty w antyoksydanty odmładzający wyciąg z arktycznej brzozy, zmniejsza opuchliznę oraz niweluje cienie pod oczami. Formuła wzbogacona bogatym w witaminę E olejem sojowym wspomaga regenerację delikatnej skóry pod oczami. Rekomendowany do każdego typu cery, zawiera 93% składników pochodzenia naturalnego i jest wegański.
Efekty
  • zmniejszona opuchlizna oraz cienie pod oczami
  • zregenerowany naskórek
  • nawilżona skóra
Skład (INCI): Aqua (Water), Glycerin, Butylene Glycol, Betula Alba (Birch) Juice, Betaine, Phenoxyethanol, Acrylates/c10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Panthenol, Propanediol, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Trehalose, Urea, Hydrolyzed Rice Bran Protein, Sodium Hydroxide, Xylitol, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Disodium Edta, Caprylyl Glycol, Pentylene Glycol, Serine, Sodium Benzoate, Glycine Soja (Soybean) Oil, Superoxide Dismutase, Algin, Disodium Phosphate, Glyceryl Polyacrylate, Pullulan, Sodium Hyaluronate, Citric Acid, Glucose, Potassium Sorbate, Sodium Dextran Sulfate, Potassium Phosphate, Chondrus Crispus (Carrageenan)
Krem w błękitnej tubeczce z przezroczystego, miękkiego plastiku wpadł mi w oko od momentu jak tylko wyjęłam go z kalendarza adwentowego. 
Żel jak to żel jest przezroczysty i bezzapachowy.
Mimo swojej niewielkie pojemności, był bardzo wydajny i wystarczył mi na długo. Nanosiłam go dwa razy dziennie, bo rano i wieczorem i z jego działania była bardzo zadowolona. Super nawilżał mi skórę wokół oczu. Po jego zastosowaniu skóra przez cały dzień była odpowiednio nawilżona.
Z tym produktem bardzo się polubiłam i chętnie kupię pełnowymiarowe opakowanie.

Znacie produkty Lumene?

9 komentarzy:

  1. Odgapiłam od Ciebie ten kalendarz :D Ten żel faktycznie jest bardzo przyjemny, na razie użyłam kilka razy i podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i super, najważniejsze żebyś była zadowolona z kosmetyków

      Usuń
  2. Wygląda bardzo ciekawie, i fajnie że się sprawdził, ja wolę jak najbardziej treściwy krem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie, bo bardzo lubię produkty tej marki i z ciekawością po nie sięgam. Ciekawi mnie jakby sprawdził się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa formuła kosmetyku - a takie żelowe konsystencję zawsze świetnie się wchłaniają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że jesteś zadowolona:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji poznać kosmetyków tej marki, ale jestem ich bardzo ciekawa. A ten żel z pewnością będzie świetny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zwróciłam wcześniej uwagi na ten żel, ale na pewno warto to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę kojarzę, ale nie znam tego produktu. Cenię sobie wszelkie nawilżenie wokół oczu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.