poniedziałek, 20 marca 2023

Krem pielęgnacyjny do włosów

Cześć 😁 zupełnie przez przypadek trafił do mnie Krem pielęgnacyjny „Perfekcyjne loki” od Avon. Produkt zamawiałam na prezent, ale niestety w dostawie moja paczka uległa uszkodzeniu i opakowanie odżywki również 😓. Takiego prezentu nie dam nikomu, a więc odżywka została u mnie.
Opis ze strony Avon - Krem do stylizacji Perfekcyjne Loki odżywia włosy i zamyka w nich wilgoć, podkreślając skręt loków i fal.
Zastosowanie: krem pielęgnacyjny do loków, świetny do kręconych i falowanych włosów
Działanie: receptura z olejkiem rycynowym i proteinami zatrzymuje wilgoć w strukturze włosów, uwydatniając ich naturalny skręt
Efekt: zdrowo wyglądające włosy, bujne loki i fale
Czas, aby twoje loki nabrały mocy! Krem pielęgnacyjny Pefekcyjne loki pomoże skutecznie nawilżyć kosmyki i na długo zatrzymać wilgoć w ich strukturze. Zawarty w formule olejek rycynowy i kompleks protein zapewnią włosom odżywienie i ochronę przed wysuszeniem. Będą się dzięki temu świetnie prezentować, a mocniej podkreślony skręt doda im sprężystości.
Jak stosować krem pielęgnacyjny do loków? Wetrzyj krem do loków w lekko wilgotne włosy i lekko je ugnieć.
Skład (INCI): AQUA, DIMETHICONE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, POLYQUATERNIUM-37, PARFUM, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PHENOXYETHANOL, PROPYLENE GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE, IMIDAZOLIDINYL UREA, PPG-1 TRIDECETH-6, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, RICINUS COMMUNIS SEED OIL, HYDROLYZED WHEAT STARCH, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, LIMONENE, CITRONELLOL, COUMARIN, GERANIOL.

Piękna, czarna tuba zamykana na klik (oczywiście jakby opakowanie było nie uszkodzone).
Do tego te niebieskie i złote kolory. Kolorystyka serii jest bardzo elegancka i ładna.
Odżywka koloru białego, ma bardzo fajną kremową konsystencję i dość przyjemny i delikatny zapach. Po nałożeniu na włosy fajnie robią się miękkie, więc czuć, że działa. I tu w sumie jej plusy są kończą. Po wysuszeniu włosów od razu można zauważyć, że są oklapnięte, więc ewidentnie są obciążone, ale najgorsze to dopiero nastąpiło na drugi dzień - bo włosy myłam i suszyłam wieczorem.  Obudziłam się rano i wyglądałam jakbym miałam dosłownie smalec na włosach 😱 To było koszmarne!!! już dawno coś takiego mi się nie przydarzyło. Ten produkt zdecydowanie nie jest dla mnie!
Może źle go zastosowałam, ale i tak na moje krótkie włosy i bardzo podatne na obciążenie ten krem pielęgnacyjny się nie nadaje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.