piątek, 24 marca 2023

Wiosenna maseczka nawilżająca

Dobry wieczór 😁 skoro mamy już kalendarzową i astronomiczną wiosnę to postanowiłam zastosować maseczkę Spring is here
Opis maseczki pochodzi z opakowania - Maseczka w płachcie. Wzbogacona wyciągiem z marchwi. Formuła wegańska. Wmasować pozostałości serum w skórę. 
Sposób użycia jest bardzo prosty i pokazany na obrazkach na opakowaniu:
Skład (INCI):
Przeurocza maseczka. Biała płachta wykonana z dość grubej bawełny, ale świetnie się układa na twarzy i nie ma obawy, że się rozedrze w trakcie nakładania. Maseczka jest bezzapachowa i jej kształt i otwory są bardzo dobrze dopasowane do kształtu mojej twarzy.
Po nałożeniu, maseczkę trzymałam zalecany czas, a po jej zdjęciu resztki wmasowała w skórę. Skóra z początku się kleiła, ale bardzo szybko klejenie ustało, a ja mogłam się cieszyć dobrze nawilżona skórą.
Dodam, że maseczka mnie nie podrażniła, ani nie uczuliła. 

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.