niedziela, 12 marca 2023

Nawilżająco-łagodzący krem do twarzy na dzień

Cześć 😁 kolejny produkt z kalendarza adwentowego Lumene, który zużyłam. Tym razem to LUMENE ARKTIS Nawilżająco-Łagodzący Bogaty Krem na dzień.
Opis ze strony LUMENE - Rewitalizuje i łagodzi wrażliwą lub suchą skórę oraz natychmiast wzmacnia ochronną barierę wilgoci skóry przed zewnętrznymi czynnikami drażniącymi za pomocą Lumene Arctic Hydra Care [Arktis] Moisture & Relief Rich Day Cream. Ten bogaty i pielęgnujący krem na dzień, nasycony kojącą mieszanką nordyckich olejków z jagód i owsa, nawilżającej betainy i ceramidów, pomaga przywrócić poziom nawilżenia skóry i łagodzi uczucie ściągnięcia, jednocześnie minimalizując zaczerwienienie spowodowane suchością.
Skład (INCI): AQUA (WATER), PROPANEDIOL, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, HEPTYL UNDECYLENATE, JOJOBA ESTERS, CETYL ALCOHOL, CANOLA OIL, BETAINE, VACCINIUM MYRTILLUS (BILBERRY) FRUIT JUICE, SQUALANE, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, CANDELILLA/JOJOBA/RICE BRAN POLYGLYCERYL-3 ESTERS, GLYCERYL STEARATE, AVENA SATIVA (OAT) KERNEL OIL, VACCINIUM MYRTILLUS (BILBERRY) SEED OIL, PHENOXYETHANOL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED WAX, CETEARYL ALCOHOL, SODIUM STEAROYL LACTYLATE, SACCHARIDE ISOMERATE, TOCOPHEROL, SODIUM LAUROYL LACTYLATE, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, SODIUM ACRYLATES COPOLYMER, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM GLUCONATE, LECITHIN, ACACIA DECURRENS (MIMOSA) FLOWER WAX, POLYGLYCERIN-3, CERAMIDE NP, SODIUM HYALURONATE, CERAMIDE AP, PHYTOSPHINGOSINE, CHOLESTEROL, XANTHAN GUM, CITRIC ACID, SODIUM CITRATE, CARBOMER, SODIUM CARRAGEENAN, MARIS SAL (SEA SALT), ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT, CERAMIDE EOP
Piękny srebrny słoiczek wraz z nakrętką przyciąga wzrok.
Pod zabezpieczającym sreberkiem znajdował się krem w kolorze kremowym. 

Jego konsystencja jest super, taka jak powinna być, kremowa i lekka. Krem po nałożeniu na skórę bardzo dobrze się rozprowadza i fajnie wchłania. Pozostawia ochronną warstwę na skórze, ale jednak trochę się klei i jest ciut tłusta. Dlatego też, mimo, że jest to krem na dzień postanowiłam stosować go na noc, ze względu na na to klejenie się oraz na jego zapach. Dla mnie to wyczuwam w nim jakieś skisłe owoce, albo jakiś kwas. Nie jest to zapach bardzo intensywny i dlatego używając go na noc mogłam go zużyć, w dzień nie dawałam rady.
Krem świetnie nawilżała moją skórę i ją odżywiał. Niestety ze względu na zapach nie kupię go ponownie.

4 komentarze:

  1. mogłabym się smiało na niego skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że i mi mógłby przeszkadzać ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię lekkie kremy o działaniu nawilżającym. Myślę, że krem mógłby mi się spodobać tylko przeraża mnie jego zapach. Jestem bardzo wrażliwa na zapachy, więc sama nie wiem czy chciałabym się na niego skusić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.