niedziela, 23 czerwca 2019

Mydło do rąk i żel pod prysznic


Cześć :) w maju kupiłam nowe żele pod prysznic i mydło do rąk z serii Sesnses z Avon


Dziś przedstawiam recenzję żelu pod prysznic i mydła do rąk o zapachu ZEN - mandarynka i jaśmin 
Skład:
Żel pod prysznic mamy w opakowaniu plastikowym, zamykanym na klik.
Żel jest koloru pomarańczowego i cudownego zapachu cytrusów. Świetnie się pieni i co bardzo ważne nie wysusza mojej skóry. Skóra po kąpieli jest dobrze oczyszczona, nawilżona i odpowiednio wypielęgnowana. Kąpiel w tym żelu to sama przyjemność. 

Mydło w płynie do rąk o zapachu mandarynki i jaśminu.



Mydło zapakowane jest w bardzo wygodny pojemnik z pompką. Kolor kosmetyku jest również pomarańczowy, a zapach? Delikatniejszy niż żelu do kąpieli, ale również czuć owoce cytrusowe.



Mydło nie wysusza mojej skóry na dłoniach, dzięki czemu nie muszę ich ciągle kremować.


Z obu produktów jestem bardzo zadowolona i na pewno kupię je ponownie.

Wam też mogę polecić zarówno żel do kąpieli jak i mydło w płynie, a ponieważ są to wersje limitowane to trzeba się spieszyć z zakupem.


A może już mieliście okazję wypróbować te produkty?

Czekam na Wasze komentarze.



Ponieważ niektórzy nie widzą dopisku na dole pozwolę sobie napisać tu: Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane. 

12 komentarzy:

  1. Możliwe, że skuszę się na żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się skusiłam na ten drugi nowy żel (niebieski) :) Ten pewnie też zamówie, miałam możliwość powąchać zapach i jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe, że się skuszę na ten wariant choćby w postaci mydełka, bo brzmi świetnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten żel, pachnie przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja polubiłąm sie z żelami Dove i isany i ich używam naprzemiennie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten zestaw, ale póki co zużyłam żel niebieski ;)) Fajnie, że te też nie wysuszają, za chwilę wyląduje żel pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zamłówiłam żel; tyle że o zapachu pomarańczy :) Bardzo kojarzy mi się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie zapachy tych zeli pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam żel, czeka w kolejce na użycie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach idealny na upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, uwielbiam żele mandarynkowe! Dawno nie miałam żelu z Avonu, a lubię serię Senses. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze okazji nawet powąchać ich w katalogu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.