poniedziałek, 30 września 2024

Nowości kosmetyczne września

Cześć 😁 na początku września miałam przyjemność przebywać nad naszym pięknym Bałtykiem, w Kołobrzegu. Pokusiłam się tam na zakup kilku kosmetyków Kołobrzeskie SPA 😁, a jako że pogoda dopisała, a ja nie przewidziałam tego to musiałam zaopatrzyć się w krem do opalania. Szukałam specjalnie takiego, który będzie miał niski filtr SPF. Padło na Ziaję SUN i SPF 10.
W tym miesiącu skusiły mnie dodatki do gazet 😁. Kupiłam maseczki do twarzy Miya, piankę do mycia twarzy BasicLab oraz maseczkę do stóp SHE FOOT.
Skończyły mi się duże opakowanie z płatkami pod oczy. Przeglądając storiski wpadły mi w koko płatki marki Clavier. Szukałam w sieci, gdzie je mogę kupić i padło na Allegro, ale sprzedawca to marka Clavier.
Wybrałam się też na małe zakupki do Action i tam wpadły mi w oko takie urocze maseczki do twarzy.
we wrześniu brałam czynny udział w kilku rozdaniach i udało mi się co nie co wygrać 😁
Pierwsza nagroda dotarła do mnie od Igi samanatura i Małgosi pieknanacodzien 😍
Druga nagroda to również kosmetyki 😁 rozdanie organizowała Marta naturalnie.nieidealna 
zdjęcie dodam jak tylko dotrze do mnie paczka :)
I jeszcze jedna nagroda, tym razem książki 😍😍😍. Rozdanie organizowały  AniaKarola i Gabriela. Śliczne książki z kolorowymi brzegami 😍.
zdjęcie dodam jak tylko dotrze do mnie paczka :)

I jeszcze odwiedziłam pierwszy w Warszawie sklep DM 😁. Oczywiście nie obyło się bez małych zakupów. Miniaturki rozdawały hostessy na terenie galerii.
Znowu trochę się nazbierało, ale wszystko to zużyję i to wcześniej czy później.
Dajcie znać co Wam wpadło w oko 😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.