wtorek, 24 września 2024

Żel pod prysznic Summer Vibes

Cześć 😁 kolejny produkt z moich zapasów dobił dna, tym razem to Balea Żel pod prysznic Summer Vibes

Opis ze strony drogerii dm.pl - Żel pod prysznic Summer Vibes Balea ma letni zapach brzoskwini i bugenwilli. Formuła o neutralnym pH jest odpowiednia nawet dla skóry wrażliwej.
Pozwól swoim myślom wędrować i wyobraź sobie, ze spacerujesz wąskimi uliczkami i sklepami, i czujesz przyjemne ciepło słońca na skórze. Można poczuć zapach owocowej brzoskwini i kwiatów bugenwilli i po prostu odpocząć. Pozwól sobie na chwilę relaksu i ciesz się wymarzonymi wakacjami.
Skład (INCI): AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, GLYCERIN, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, CITRIC ACID, SODIUM SULFATE, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, PARFUM, LINALOOL, LIMONENE, HEXYL CINNAMAL, BENZYL ALCOHOL, SODIUM BENZOATE, CI 10316, CI 45100, CI 42090.
Opakowanie z domkami z Santorini bardzo mi się spodobało. Ta grecka kolorystyka jest bardzo piękna.
Żel jest koloru różowego i ma cudowny owocowy zapach 😍.
Żel bardzo dobrze się pieni, dobrze myje i oczyszcza skórę. Mojej skóry nie wysusza, nie podrażnia, nie powoduje uczulenia. Jego piękny zapach fajnie uprzyjemniał mi kąpiel.
Bardzo mi się ten żel podobał i chętnie go kupię ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.