piątek, 20 września 2024

Maseczka nawilżająca z olejkiem migdałowym

Dobry wieczór 😁 kolejna maseczka zastosowana, tym razem to Skin Bliss Feelinf nuts! with almond oil.
Opis z opakowania maseczki - Maseczka na twarz. Z olejkiem migdałowym i witaminą E. Nawilża skórę i działa odżywczo.
Sposób użycia:
Skład (INCI): Aqua, Propanediol, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Saccharide Isomerate, Pentylene Glycol, Panthenol, Tocopherol, Sodium Ascorbyl Phosphate, 1,2-Hexanediol, Peg/Ppg 17/6 Copolymer, Trehalose, Niacinamide, Hydroxyethylcellulose, Hydroxyacetophenone, Sodium Acrylates Copolymer, Lecithin, Allantoin, Parfum, Acrylates/C10 30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Citric Acid, Sodium Citrate, Hydrogenated Lecithin, Phenoxyethanol, Dipotassium Glycyrrhizate, Peg 40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Hydroxide
Opakowanie to aluminiowa saszetka w kolorach brązu, czyli bardzo kojarzącym się kolorze z migdałami. Wewnątrz opakowania była cieniutka, biała, bardzo dobrze nawilżona płachta. Po nałożeniu maseczka jest bardzo dobrze kształtem i wycięciem otworów dopasowana do mojej twarzy. Po nałożeniu na skórę z maseczki nic nie kapie, ani nie ścieka. Trzymałam ją zalecany czas, czyli ok. 30 minut, po tym czasie maseczkę zdjęłam a resztki serum wklepałam w skórę. Ponieważ maseczkę zastosował rano to nałożyłam jeszcze krem na dzień, który się nie rolował w połączeniu z serum.
Moja skóra była fajnie nawilżona i odświeżona. Bardzo fajna maseczka i chętnie kupię ją ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.