wtorek, 1 października 2024

Pomadka Ochronna Cantare Kryta

Cześć 😁 ja zawsze mam pod ręka pomadkę nawilżającą i zawsze kilka na raz mam w użyciu. Na mojej nocnej szafce ostatnio gościła Pomadka Ochronna Cantare Kryta
Opis z internetu - Delikatna pomadka ochronna nadająca wargom świetlistości. Zabezpiecza usta przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Dzięki specjalnej formule odżywia i regeneruje naskórek ust poprawiając ich kondycję. Dostępna w różnych wersjach smakowych – każda to smak jednego owocu.
Białe, wykręcane, plastikowe opakowanie jest typowe jak dla szminek.
Pomadka jest koloru białego i ma delikatny zapach (ale nie wiem czym pachnie, na pewno nie wyczuwam konkretnego owocu).
Szminka jest mięciutka i świetnie rozprowadza się na ustach i bardzo dobrze nawilża. Niestety bardzo szybko mi się złamała 😭, ale na szczęście nie wypadła z opakowania. Ja wykręcam minimalnie szminkę i dlatego udało mi się ją zachować. Mimo utrudnionego dostępu udało mi się zużyć ją do końca.
Bardzo fajna ta pomadka i chętnie kupię ją ponownie, może znajdę jakiś innych zapach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.