wtorek, 10 października 2023

Żel pod prysznic o zapachu korzennym

Cześć 😁 mamy jesień, a już za niedługo będzie grudzień i święta Bożego Narodzenia, które zdecydowanie kojarzą nam się z zapachami korzennymi. Dlatego bardzo się ucieszyłam, gdy na portalu wizaz.pl udało mi się dostać do testów HAGI - NATURALNY ŻEL DO MYCIA CIAŁA - Korzenna Pomarańcza
Opis ze strony Rossmann.pl - Przenieś się w świat pachnący słoneczną pomarańczą z korzenną nutą cynamonu i goździka. Zamień swoją łazienkę w magiczne miejsce, a kąpiel w rozgrzewający rytuał pielęgnacyjny. Energetyzujący żel do kąpieli zadba o kondycję skóry oraz otuli Twoje zmysły. Pełen naturalnych składników, z dodatkiem ekstraktu z miodu i rokitnika, które zadbają o odżywienie i odpowiednie nawilżenie. Doskonałym dopełnieniem jest organiczna woda z pomarańczy o właściwościach tonizujących. Delikatne składniki myjące z kokosa oczyszczą Twoje ciało, a dodana inulina, naturalny prebiotyk, pomoże wzmocnić barierę obronną skóry. Mieszanka naturalnych olejków eterycznych z pomarańczy, goździka, mandarynki oraz cynamonu doda energii, rozgrzeje Twoje serce i pobudzi zmysły.
Bardzo podoba mi się ta deklaracja firmy:
Skład (INCI): Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Lauryl Glucoside, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Water, Panthenol,Inulin, Polyglyceryl-3 PCA, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Eugenia Caryophyllus (Clove) Leaf Oil, Cinnamomum Zeylanicum (Cinnamon) Bark Oil, Citrus Nobilis (Tangerine) Peel Oil, Mel (Honey) Extract, Hippophae Rhamnoides (Sea Buckthorn) Fruit Extract, Tocopherol (Vitamin E), Caprylic/Capric Triglyceride, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Phytic Acid, Sodium Chloride, Citric Acid, Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Limonene, Eugenol, Linalool, Cinnamal, Citral.
Plastikowa butelka zakończona jest taką wylewką jak na dole. Jest to OK, żel spokojnie można wylewać na myjkę czy na dłoń. Cała butelka oklejona została naklejką w pięknym brązowym kolorze i jeszcze ta piękna grafika. No coś pięknego.
Żel jest koloru żółtego i cudownego korzennego zapachu 😍
Żel super się pieni zarówno myjąc się przy użyciu myjki, jak i samymi dłońmi. W kąpieli pięknie pachnie, więc nam umila kąpiel. Po kąpieli delikatny zapach pozostawał na mojej skórze.
Bardzo mnie cieszy to, że jest to kosmetyk naturalny 😍
W dodatku nie uczulił mnie, nie podrażniał mojej skóry i jej nie wysuszał. Mam nadzieję, że kupię go ponownie.

W ramach współpracy jedynym moim obowiązkiem było wystawienie opinii na portalu wizaz.pl. Recenzja na blogu jest tylko i wyłącznie moją inicjatywą.

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.