środa, 4 października 2023

Serum anti-aging

Cześć 😁 całkiem nie dawno, otrzymałam super wygraną od Magdy i już pomalutku zużywam kosmetyki, które były w tej paczce. Dziś dwa słowa o Anne Möller - Youth Blooming Serum - Serum anti-aging

Opis ze strony Douglas.pl - Anne Möller STIMULÂGE Youth Blooming Serum. Wzbogacone niezwykłą mieszanką olejków i płatków kwiatowych, Youth Blooming Serum Anne Möller ma kojącą oleistą konsystencję. Przeciwstarzeniowe serum czerpie swoją antyoksydacyjną moc z białych i różowych płatków włoskiego truskawkowego kwiatu, ekstraktu z porcelanowego kwiatu, który jest bogaty we flawony i fitosterole oraz oleju z nasion kamelii, który pozostawia skórę cudownie gładką i promienną oraz wspiera jej elastyczność.
skład (INCI): OCTYLDODECANOL, SILICA, PARFUM, CAMELLIA JAPONICA SEED OIL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ASCORBYL TETRAISOPALMITATE, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, XEROCHRYSUM BRACTEATUM FLOWER, MICA, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, TOCOPHEROL, AVENA SATIVA KERNEL OIL, BACILLUS FERMENT, HOYA LACUNOSA FLOWER EXTRACT, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BENZYL SALICYLATE, LIMONENE, CI 77891, CI 75470.
Kartonikowe opakowanie mieściło w sobie cudowną, szklaną buteleczkę z pipetką. Te śliczne płatki są niestety tylko na naklejce, a nie zanurzone w środku. 
Poniżej zdjęcie produktu ze strony Douglas.pl
Serum jest oleiste i już kilka kropli wystarczy do nałożenia i dobrego rozprowadzenia na skórze twarzy. 
Ma piękny i delikatny zapach. Już od samego początku, po nałożeniu, czuć, że skóra jest mięciutka, gładka i dobrze nawilżona i odżywiona.
Niestety jak przy każdym olejku, tak samo i tym razem, dość szybko serum wręcz spłynęło mi ze skóry.  Bardzo żałuję, że nie mogłam go używać, bo spodobało mi się od pierwszej chwili. Serum oddałam mojej koleżance, która na pewno zużyje go do ostatniej kropelki.

1 komentarz:

  1. Szkoda, że w Twoim przypadku serum niekoniecznie się sprawdziło. Dobrze, że koleżanka je zużyje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.