środa, 30 listopada 2022

Nowości kosmetyczne listopada

Cześć 😁 oj w tym miesiącu to się nazbierało tych nowości. No sami zobaczcie, co to się nawyprawiało.

Przyjaciółka Turkusoowa zrobiła mi mega prezent i przysłała mi paczkę niespodziankę pełną cudownych dobroci 😍. Wszystko jest super 😍 i na pewno wszystko wykorzystam. a ten piękny szal (w kolorze brudnego różu, na zdjęciu pod buteleczkami z suplementami) już noszę, bardzo mi pasuje do kurtki. Jeszcze raz Ci bardzo dziękuję 😘
Tak mnie bardzo kusiły kalendarze adwentowe, że nie mogłam się oprzeć i w promocji na Zalando kupiłam kalendarz z kosmetykami marki Korres 😍. Zakup w pełni przemyślany, bo zawartość bardzo mi się podoba, jest tam wszystko co na pewno zużyje i wykorzystam.
W październiku Bielenda Professional obchodziła swoje 5 urodziny i z tej okazji można było kupić kosmetyki z 50% rabatem. Oczywiście nie mogłam nie skorzystać z takiej okazji 😁 i kupiłam kolejne balsamy do ciała z ceramidami. Ponieważ zakup zrobiłam w ostatnich dniach października, paczka dotarła do mnie dopiero w listopadzie i dlatego też, te balsamy są w tym miesiącu.

Ukazały się nowe limitki żeli Balea, niestety niedostępne były w sklepie internetowym dm, więc zakupy zrobiłam na Allegro 😁

Skusiłam się też na małe zakupy w Yves Rocher, kupiłam moja ulubioną płukankę z octu malinowego i tym samym zrealizowałam ulotkę na listopad. Zgodnie z informacja zawartą na ulotce, za zakupy otrzymałam notesik i lakier do paznokci (wybrałam srebrny) za 1 grosz. dodatkowo za 19 zł mogłam i kupiłam zestaw kosmetyków w uroczej puszce.

Nie obyło się bez małych zakupów w Avon. Ale ja naprawdę bardzo lubię ich żele pod prysznic i mydła w płynie, a już te świąteczne to są 😍 w ogóle super.

W Oriflame skusiłam się na taki piękny kocyk 😍

Bardzo podobały mi się skrzaty, które widziałam u innych, w tym roku wreszcie i ja kupiłam 😍. Te cudowne skrzaty kupiłam w Biedronce.
Oj troszkę się tego nazbierało, ale już nie mogę się doczekać jutrzejszego otwierania kalendarzy adwentowych 😍.

5 komentarzy:

  1. Całkiem sporo tych nowości, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z serii ceramidowej Bielendy uwielbiam eliksir ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cuda! Najbardziej mnie kuszą żele Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Same fajne rzeczy i produkty, ciepły kocyk, teraz gdy za oknem zimno to idealne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. I accidentally clicked on the link to your site, I liked it very much. Enjoyed reading the article above, Very interesting, and thanks for sharing!Gadjup

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz.
Bardzo proszę szanuj moją pracę i nie zostawiaj żadnych linków. Komentarze z pozostawionymi linkami będę usuwane.