wtorek, 2 sierpnia 2022

Serum do stylizacji w艂os贸w

Cze艣膰 馃榿 produkt, kt贸rego dzi艣 zamieszcz臋 opini臋, nale偶y do kategorii, kt贸ra bardzo rzadko spotkacie u mnie na blogu. Najwi臋cej u mnie jest piel臋gnacji twarzy i cia艂a. Natomiast produkt贸w do w艂os贸w ma艂o, a najmniej to kolor贸wki. Ten produkt zawita艂 do mnie dzi臋ki subskrypcji box'a Lookfantastic 馃榿. Dzi臋ki nim mam okazj臋 pozna膰 wiele ciekawych produkt贸w i w艂a艣nie jednym z nich jest Philip Kingsley - Finishing Touch Polishing Serum. Serum zwalczaj膮ce puszenie, kt贸re piel臋gnuje, chroni i wspomaga stylizacj臋 w艂os贸w.

Opis tego serum do stylizacji znalaz艂am na stronie Douglas Serum w sprayu nadaj膮ce w艂osom jedwabist膮, lekk膮 struktur臋, zapobiegaj膮c przed elektryzowaniem i puszeniem si臋 w艂os贸w oraz zabezpiecza rozdwojone ko艅c贸wki. Od偶ywcza i kondycjonuj膮ca formu艂a zapewnia 艂atwo艣膰 uk艂adania oraz po艂ysk dla eleganckich stylizacji. Wyg艂adza i zmi臋kcza w艂osy, zwi臋kszaj膮c ich obj臋to艣膰. I podany spos贸b u偶ycia - Wstrz膮艣nij przed u偶yciem. Aby uzyska膰 elastyczne utrwalenie, rozpyl na 艣wie偶o u艂o偶one w艂osy. Na艂贸偶 ponownie w razie potrzeby. W celu 艂atwiejszego rozczesywania spryskaj w艂osy przed stylizacj膮. 
Sk艂ad (INCI): Propylene Glycol, Aqua/Water/Eau, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Parfum (Fragrance), Polyamide-2, Laureth-7, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Panthenol, Retinyl Palmitate, Cetrimonium Chloride, Tocopherol, Citric Acid, Phenoxyethanol, Linalool, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Geraniol.
Moje opakowanie, to plastikowa, zakr臋cana tubka o pojemno艣ci 20 ml. w kolorze bia艂ym.
呕el, bo serum jest konsystencji 偶elowej, jest przezroczysty w kolorze lekko pomara艅czowym, zlewa si臋 z kolorem sk贸ry.
Wprawdzie moje w艂osy nie maja tendencji do puszenia si臋 i w tym temacie si臋 nie wypowiem, ale ja tego 偶elu u偶ywa艂am do stylizacji w艂os贸w.
Po umyciu i rozczesaniu w艂os贸w ma艂膮 ilo艣膰 serum rozciera艂am na d艂oniach a nast臋pnie nak艂ada艂am na w艂osy.
Musz臋 przyzna膰, 偶e w tej roli serum spisa艂o si臋 艣wietnie. W艂osy pi臋knie si臋 uk艂ada艂y, a moja fryzura trzyma艂a si臋 bardzo dobrze.
Na co dzie艅 nie stosuj臋 tego typu produkt贸w i dlatego ponownie go nie kupi臋, ale fajnie by艂o mie膰 mo偶liwo艣膰 wypr贸bowania takiego produktu.

3 komentarze:

  1. Nie dla mnie, ale ciesz臋 si臋 偶e jeste艣 zadowolona z tego serum :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie dla mnie, ale ciesz臋 si臋 偶e jeste艣 zadowolona z tego serum :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Moje w艂osy akurat si臋 pusz膮, wi臋c jestem ch臋tna na ten produkt.

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 bardzo za ka偶dy pozostawiony komentarz.
Bardzo prosz臋 szanuj moj膮 prac臋 i nie zostawiaj 偶adnych link贸w. Komentarze z pozostawionymi linkami b臋d臋 usuwane.